Franske Julechokolade Kaniner

-xxrotflmaodet må jeg altså indrømme at der troede jeg godt nok at Franskmændene var blevet total blød oven i låget. Kaniner de høre da hjemme til påske og ikke til jul…altså har de overhovedet ikke styr på tingene hernede.

Jeg gik lidt videre, men tænkte…ej det må jeg altså lige have et photo af så jeg gik tilbage. Nå men det er nu sådanne at jeg ikke kan se noget på min telefon uden briller, så på med dem og så tog jeg et billede af Julechokolade Kaninerne.

Stor var min overraskelse da jeg pludselig kunne se…jamen det var jo ikke kaniner, men rensdyr.

OK Frankrig…men uden briller lignede det altså kaniner -LOL

-tihi
Birthe…det var da
-tihi

nogle besynderlige rensdyr.

Mange lækre hilsner
Mona
P.S. Man kan selvfølgelig blot lukke øjnene, mens man spiser. Mums…

Heldigvis for Frankrigs omdømme var det rensdyr. Det kan da også nemt forveksles med kaniner

Jeg troede da på at det var kaniner indtil jeg læste teksten… -tihi

Ja, jeg blev da også narret… jeg var sikker på, at det var kaniner -tihi

Samme her. -tihi

Det er kaniner, der er forklædt som rensdyr. jeg vil vædde med hvis man fjerner papiret, så dukker der en nuttet chokoladekanin op;o))
Godt jeg ikke kan komme i nærheden af dem, for de smager sikkert godt uanset om det er rensdyr eller kaniner MUMS
Knus Elin

Jeg har flere gange stået og gloet på dem i butikkerne sidste år og spekuleret over hvad kaniner havde med julen at gøre. TAK fordi du opklarede sidste års mysterie for mig -høhø

Kunne være man skulle falde over et rensdyr i år - sidste år konsumerede jeg mere eller mindre ene mand, den lokale købmands restlager af Lindt chokolade julemænd - aldrig har jeg smagt så god en julemand…og hvis man nøjes med at købe en om dagen - på tilbud endda - så kan den da umuligt fede vel? -tihi

Ved første øjekast ligner de altså kaniner syntes jeg, jeg måtte da lige kigge igen en ekstra gang.

Ihhh hvor er jeg altså glad for at høre at det ikke er mig der er total tosset og syntes de ligner kaniner -tihi

Jeg er da også sikker på, at dem, der måtte blive i overskud, bliver klædt i kaninsølvpapir og brugt til påske blot med en gul sløjfe om halsen -muhaha

-LOLtror du har fat i noget af det rigtig der -what så bliver de til en påskekaninforhændværendejulerensdyrschocolade -tihi

Ja - og det er nok slet ikke noget dårligt dyr, vel???

-tihi

Mon det så er dyr chokolade? -tihi
Ja, jeg har mine trætte øjeblikke. -tihi