Freak of nature

Der sker mystiske ting i Randers…

Se blot hvad jeg opdagede på mit spisebord for fem minutter siden:

Hvad er der dog sket med stakkels Devi? Og hvordan kan jeg undgå at det sker med de andre to når jeg ikke aner hvordan det er sket?

Hmmm du må vist hellere blive hjemme i morgen, for jeg kan ikke vide om det er smitsomt. -LOL

Det må der kunne tjenes penge på Tina!

-LOL-LOL-LOL-LOL

-what-what

Jeg ved godt, hvad der er ved at ske… men jeg nænner næsten ikke at være den, der skriver det…

:rock:

Har du hørt om den nihalede kat ??

:yah::klapper::yatta:

Det må være Johnnys skyld :høhø:

Jeg har tænkt så det har knaget og det eneste usædvanlige jeg kan komme på er at Hr. Frandsen nussede længe med tøsen i går…gad vide om det så går i sig selv igen :øhmm:

[quote=Gizzemissen;390794]Det er Johnnys skyld :høhø:

Jeg har tænkt så det har knaget og det eneste usædvanlige jeg kan komme på er at Hr. Frandsen nussede længe med tøsen i går…gad vide om det så går i sig selv igen :øhmm:[/quote]

Det skal du nok ikke regne med, når hr. Frandsen er involveret!

:yatta::yatta::yatta::yatta:

Tja… Jeg ikke hvordan det er sket… Men jeg ved hvordan du undgår det… Du må kupere halerne på dem alle… O_O

Men udover det… Hvor er det dog et herligt billede!-LOL

Haha jeg kiggede længe inden jeg opdagede hvad der var galt… SIKKE NOGET!! Jeg tør aldrig sætte mine ben i Randers nu -LOL-LOL-LOL-LOL

Hi Hi jeg kunne heller ikke se hvad der var galt :tihi:
Jeg har kigget og kigget og pludselig faldt tiøren.
Hilsen Lisbeth

Argh og jeg er lige flyttet til!! og får endda en randersk katt:O

Måske du er heldig det ikke spreder dig til din ende af byen, det har tilsyneladende kun ramt meget lokalt her i Vorup :høhø:

Sikke et herligt billede af den smukke Devi :iloveyou: