Fredericia - overnatning på Krybily

Jeg skulle have været af sted på Vild med dyr-messen med stand, men da de samlede udgifter så ud til at tårne sig op, blev det besluttet at det må vente til bedre tider.
Desværre er det ikke muligt for mig at annullere min værelses-booking hos Krybily Kro :frowning:
Jeg vil derfor høre om der er nogen som skal af sted til udstillingen, som har lyst til at overtage ‘mit’ værelse - mod at overføre pengene til min konto, og jeg informerer Krybily Kro om ændringen. Jeg har tjekket med Krybily, at der ikke er noget problem med at lave en sådan ændring hos dem.

Jeg forventer selvfølgelig ikke at man skal betale mere end hvad det ville koste at booke værelset med den rabat der gives via Jyrak.

Det drejer sig om en et-værelses med to enkeltsenge og badeværelse, incl. morgenmad i perioden fredag d. 30. marts - søndag d. 1. april. Altså to overnatninger = 2 x 730 = 1460 kr.

Kontakt mig via PB, hvis det har interesse :slight_smile:

Hvorfor kan du ikke afbestille værelset? Har du bestilt som en non-refundable via en bookingportal?
VH
Susanne

Jeg bestilte online via Best Western - en “Early web special” booking. Lige præcis ved disse særlige tilbud, bliver pengene trukket med det samme, og det er derfor ikke muligt at ændre eller annullere bookingen. Det blev jeg desværre først klar over senere :frowning:
Krybily Kro har været meget hjælpsomme og har forsøgt at snakke med Best Western for mig (selvom jeg allerede havde snakket med dem), men det var ikke muligt at få annulleret bookingen desværre.
Så nu forsøger jeg at afsætte værelset til en anden, i håb om at skåne Kattens Værns økonomi mest mulig :slight_smile:

Det lyder da meget mærkligt, især når der er så lang tid til… det kan man da kalde dårlig servise.

Ja, det er ikke den mest fleksible service.

Men i bund og grund er fejlen min egen, jeg skulle have tjekket forholdene omkring bookingen mere nøje - det er så noteret til en anden gang.

Ja, det er nok ikke den mest fleksible service.

I bund og grund er fejlen dog min egen; jeg burde have undersøgt forholdene omkring bookingen mere nøje.

Lesson learned.

ja det er rigtig nok… men noget rigtig øv… og sikke priser…
Jeg skal desværre ikke overnatte derover, vi tager kun en dag…

[QUOTE=Mette;780151]Ja, det er ikke den mest fleksible service.

Men i bund og grund er fejlen min egen, jeg skulle have tjekket forholdene omkring bookingen mere nøje - det er så noteret til en anden gang.[/QUOTE]

Ja, det er godt nok træls - men det er jo en helt almindelig procedure at meget gode tilbud er non-refundable. Jeg bruger det en del til vores dommere, hvis de skal overnatte i Billund en sjælden gang imellem. Så betaler vi forud min. 60 dage før, får en forrygende pris på værelset - til gengæld er det vores uanset om vi ombestemmer os eller ej. Jeg håber der er nogen, der kan bruge det - det er samme pris som man kan få ved JYRAKs tilbudspris, så hvis nogen alligevel skal overnatte, så er denne her da lige så god at snuppe. Hvis man ellers er sikker på at man skal bruge værelset.
VH
Susanne

Hmm, måske man skulle tage en lille weekend tur, ved du om der er mulighed for at have to børn med? Altså 2 voksne og 2 børn!??

Det er et dobbeltværelse, så to voksne skulle ikke være et problem, men om der også er ‘plads’ til to børn kommer nok an på deres alder.
Jeg skal gerne forhøre mig, hvis det har interesse - skriv mig blot en pb.

Jeg ville da blive meget overrasket hvis ikke man kunne få en opredning mod ganske lille merbetaling. Det er i øvrigt et udmærket sted at have børn med, der er bl.a. swimmingpool.
VH
Susanne

Jeg trækker lige denne tråd op igen.

Håber virkelig nogen har lyst til at overtage værelset. Det er økonomiske hårde tider i Kattens Værn, og udgifterne til et værelse der ikke ‘gør gavn’ kan vi godt være foruden.

Kontakt mig via PB eller [email protected]

Så stor aktivitet der er her på Kattegale, forsvinder en lille tråd som denne hurtigt væk i mængden, så nu hiver jeg den lige op endnu en gang.

Var der ikke så langt derhen kunne jeg overveje at beholde værelset og holde en lille ferie-weekend, med en kat under armen. Men det vil nu være mere fordelagtigt at få afsat værelset til en, som kan bruge det i forbindelse med udstillingen.

Overnatning i dobbeltværelse fredag til søndag, inkl. morgenbuffet: 1460,- samme pris, som hvis der blev bestilt via Jyrak. Og jeg skal nok sørge for at få ændret oplysningerne, så værelset komme til at stå i dit navn.

Der må da være en eller anden, som har tilmeldt sent og ikke kan finde bedre overnatningsmulighed… :slight_smile:

Jeg håber du får fundet en :slight_smile: (Vi overnatter ikke selv, men kører frem og tilbage)

Tak Eva :slight_smile:

Mette, jeg skal nok have den i tanke, når jeg i løbet af ugen afleverer vores endelige hotelliste. Hvis vi mangler værelser, så snupper vi den selvfølgelig med det samme. Jeg skal nok give besked en af de nærmeste dage.
VH
Susanne

Det er rigtig rigtig pænt af dig Susanne.
Tusinde tak for det :slight_smile:

Jeg må også hellere få opdateret i denne tråd - især når jeg nu selv har startet den.

Jeg søger ikke længere at få afsat værelset. Tak til alle jer som har forsøgt at hjælpe :slight_smile: