Frederiks d. 21.-22.4

Surt at jeg ikke har noget at udstille, mangler et udenlandsk cert.

Du er for en gangs skyld heldig, Henriette. :slight_smile:
Men desværre har jernbanen gennem Frederiks været nedlagt siden 1977… :wink:

[QUOTE=FinnFrode;810931]Du er for en gangs skyld heldig, Henriette. :slight_smile:
Men desværre har jernbanen gennem Frederiks været nedlagt siden 1977… ;)[/QUOTE]

Ja, desværre, der vil helt sikkert være mere liv i byen hvis den endnu havde været her :slight_smile:
Men til gengæld har vi fået en rigtig god sti mellem byerne, med en god natur :slight_smile:

Åh… Skulle jeg ikke tilmelde Baby Face og Butterfinger???

Jeg snupper Malmö weekenden før i stedet for, det tager mig kun ½ time at køre derover, mod 3½ time til Frederiks :slight_smile:

Ønsker jer en god udstilling :slight_smile:

[QUOTE=DK Thomani;810955]Jeg snupper Malmö weekenden før i stedet for, det tager mig kun ½ time at køre derover, mod 3½ time til Frederiks :slight_smile:
[/QUOTE]

Hey, så kan du næsten sove længe :tihi:

det kan man da ogs til Frederiks :smiley:

Hvis jeg skal møde ved indtjek start 8:30, så skal jeg bare hjemmefra kl 7, når jeg kører over Viborg :smiley:
hold da op det er sent ift. andre udstillinger :tihi:

Og jeg elsker at sove længe :høhø:

Jeg kommer med en-to-tre burmesere, og det er næsten i min baghave for en gangs skyld.

Korrekt det ligger ikke lige på E 45 men sidst der var udstilling derovre var der rekordmange publikummer, så det er et godt sted at vise sine katte frem til off.heden :slight_smile:

KH
Linda

Jeg har tilmeldt to briter… Eddie & Jolly…
Har ikke været afsted siden Januar, så må hellere komme afsted og lave lidt reklame for mit kommende opdræt… nu har jeg både fået lavet visitkort og alt muligt :uha:

Yasha bliver tilmeldt med et dommerønske - og så håber jeg, at jeg er mere heldig med dommerønske her end i Fredericia :slight_smile:
Så må jeg lige kigge på økonomien om Unni skal med, eller om hun bliver hjemme.

Så er Lucky tilmeldt :slight_smile: Anyone jeg kan låne et sæt gardiner af? :slight_smile:
og PiaB… Har du ingen anden køre-partner, så spytter jeg gerne i kassen til brændstof :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;814533]Så er Lucky tilmeldt :slight_smile: Anyone jeg kan låne et sæt gardiner af? :slight_smile:
og PiaB… Har du ingen anden køre-partner, så spytter jeg gerne i kassen til brændstof :)[/QUOTE]

Umiddelbart har jeg ingen anden der skal med - i hvert fald ikke endnu :slight_smile: Så det kan vi da sagtens aftale :slight_smile:

er lucky en han eller hunkat?
For har jo Unnis burgardiner, men det er nok ikke så sjovt, hvis det er en hankat :stuck_out_tongue:

[QUOTE=PiaB;814537]Umiddelbart har jeg ingen anden der skal med - i hvert fald ikke endnu :slight_smile: Så det kan vi da sagtens aftale :slight_smile:

er lucky en han eller hunkat?
For har jo Unnis burgardiner, men det er nok ikke så sjovt, hvis det er en hankat :P[/QUOTE]
Lucky er en dreng, så med mindre de er lyserøde med små hjerter og stjerner på, ser jeg ingen problem i det :wink: Jeg er på lånemarkede, så jeg tager imod med kyshånd :slight_smile:

Rigtig drenge kan også komme i lyserød . De har bare en selvtillid der siger spar to :thumbup:

Cooper og Bigger elsker deres Fuchsia /Orkide og hvide burgardin :smiley:

[QUOTE=Noël;814549]Rigtig drenge kan også komme i lyserød . De har bare en selvtillid der siger spar to :thumbup:

Cooper og Bigger elsker deres Fuchsia /Orkide og hvide burgardin :D[/QUOTE]

Ja da :smiley: og helt ærligt… et bur må gerne passe og se pænt ud HELT sikkert, men det ER dog katten der skal bedømmes og ikke buret :wink: Jeg har bare ikke fået taget mig sammen til at få kreeret mine egne endnu… Venter på en vis lille pige før jeg giver mig i kast med det :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;814533]Så er Lucky tilmeldt :slight_smile: Anyone jeg kan låne et sæt gardiner af? :slight_smile:
og PiaB… Har du ingen anden køre-partner, så spytter jeg gerne i kassen til brændstof :)[/QUOTE]

Hihi, Unnis burgardiner er netop lyserøde. Jeg har Diegos blågrønne, hvis det er? De kan kombineres med. Hvid bund og top fra Atheas sæt :slight_smile:

:smiley: Hvor er I søde :slight_smile:
Som sagt så er jeg ikke kritisk, men er det sådan jeg ligefrem har valgmuligheder, så vil jeg da gerne låne en drengefarve :wink:

Har ikke et hak forstand på det, men måske ville han gøre det godt i lyserødt? :smiley:

det er dem her - ikke helt lyserøde heldigvis, men med “sheskulls” :tihi:

[QUOTE=DK Sugieh;814558]:smiley: Hvor er I søde :slight_smile:
Som sagt så er jeg ikke kritisk, men er det sådan jeg ligefrem har valgmuligheder, så vil jeg da gerne låne en drengefarve :wink:

Har ikke et hak forstand på det, men måske ville han gøre det godt i lyserødt? :D[/QUOTE]

Heh, jeg ville jo mene at han ville gøre det godt i hvid og grønblå :høhø: