Frederiksberg 10. maj

Der er åben for tilmelding :slight_smile:

Jeg kommer med:

Rebi Cats Alta, NFO gruppe 4, klasse 9

Jeg kommer med mine 3 små killinger.

Marsini, hvor er de bare kære, de er da ikke til at stå for :wehuu:

Meget enig - helt utrolig kære små fluffies :inlove:

Jeg har tilmeldt Cattitude Lughaidh, NFO grp. IV, kl. 10 og overvejer om søsser Pips også skal med når nu der er i udstilling i baghaven (næsten):wehu:

Og sådan ser han ud (det er længe siden han så lille og nuttet ud :slight_smile: )

Så er både Gia (stadig i kl.10) og Lejon tilmeldt (han fylder 10 en måned senere, så han er “kun” veteran).
Skønt med en udstilling, hvor jeg ovenikøbet kun skal med een bus - ihvertfald derud.
Jeg har bedt om ‘yngre perserfolk’ som bur-naboer :slight_smile:

Kender nogen noget til de dommere, der skulle komme?
Der er kun et enkelt navn, jeg genkender :?

[quote=MiSi;152788]Så er både Gia (stadig i kl.10) og Lejon tilmeldt (han fylder 10 en måned senere, så han er “kun” veteran).
Skønt med en udstilling, hvor jeg ovenikøbet kun skal med een bus - ihvertfald derud.
Jeg har bedt om ‘yngre perserfolk’ som bur-naboer :slight_smile:

[/quote]

Så vidt jeg ved, er pensionist klassen en ekstra ting. Altså katten skal tilmeldes almindelig bedømmelse + pensionist klassen, og skal derfor bedømmes 2 gange.

Men ret mig gerne, hvis jeg tager fejl :slight_smile:

Aner det ikke :S Men der stod, at Veteran var for katte over 10 år, og det er han ikke endnu (har forresten ønsket NFO/ABY-folket som alternative bur-naboer :slight_smile: )

Vi kommer med Delia i kl. 9, men vi må se om hun når at gå i løb inden, men det er i hvert fald planen indtil videre.

[quote=DK Thomani;152809]Så vidt jeg ved, er pensionist klassen en ekstra ting. Altså katten skal tilmeldes almindelig bedømmelse + pensionist klassen, og skal derfor bedømmes 2 gange.

Men ret mig gerne, hvis jeg tager fejl :)[/quote]

Du tager fejl :stuck_out_tongue: Man kan godt nøjes med at tilmelde veteran/pensionist klassen, det koster så bare fuld pris altså 250 kr og ikke de 75 kr klasserne koster hvis katten også er tilmeldt alm beømmelse.

Hvor er det på Frederiksberg?

Jeg må da hen og kigge, når det er her i nærheden!

:wehu::wehu::wehu:

Jeg vil også hen og kigge, det er jo lige rundt om hjørnet =)

[quote=Eva;152964]Hvor er det på Frederiksberg?

Jeg må da hen og kigge, når det er her i nærheden!

:wehu::wehu::wehu:[/quote]

Frederiksberg-Hallerne, Jens Jessens Vej 20, 2000 Frederiksberg :slight_smile:

Tak Vibeke :thumbup:

Du kan finde yderligere info i kalenderen, såsom åbningstid :slight_smile:

Tak - jeg vil fluks kigge :ok:

Jeg kommer med Hindbærhatten og Diva Dulle aka Lulle

Og så har jeg tilmeldt

Gugger’s Tana - MCO gr. 2 kl. 5

hvis jeg skal have kat med bliver det med min obelix, Ramses og muligvis Sethi (hvis han ellers har lyst efter sidste runde)

Forventer du så, at dem, der laver burplanen ligger og ringer rundt til udstillerne for at spørge om deres alder? :smiley:

[QUOTE=DK Thomani;152809]Så vidt jeg ved, er pensionist klassen en ekstra ting. Altså katten skal tilmeldes almindelig bedømmelse + pensionist klassen, og skal derfor bedømmes 2 gange.
[/QUOTE]

Som Vibeke skriver, er det ganske frivilligt. Første bedømmelse er fuld pris, skal den bedømmes 2 gange koster det et lille ekstrabeløb.

Jeg har i øvrigt tilmeldt
Fletchers Young Star, ABY a, kl 9
Fletchers A Ballata, ABY n, kl 11