Frej den lykkelige

Jeg har jo helt glemt at fortælle om vores nye familiemedlem herinde :hjerte:

Vi mistede jo desværre vores dejlige perser, som var mine børns øjesten, og tomrummet efter hende måtte vi have fyldt ud. Derfor snakkede vi herhjemme om, at vi gerne ville have en familievenlig kat, som gik godt i spænd med både børn og de to andre katte. Min mand ville gerne have en helt almindelig kat (dvs. ikke en perser eller andet mærkeligt racehalløj :grin:) og derfor faldt vores valg på europeen, fordi den minder om en lækker huskat i udseende, men stadig har en rimelig garanti for sundhed og et dejligt temperament.

Så sidst i december flyttede dejlige Frej ind og faldt til lige med det samme, med både børnene og de to andre katte. Jeg må sige at han har et helt fantastisk temperament. Jeg har haft katte som har har brugt de første ti dage under en seng, fordi de var utrygge ved at flytte ind i et nyt hjem, men ham har han har bare taget det hele så fint og fra dag 1 opført sig som om han altid har boet her. Børnene er han allerede bedste venner med og de andre to misser vil han så gerne snakke med, og ham og Valentin på 11½ år, er også blevet buddies.
Skøn skøn race, som vi helt sikkert kunne tænke os flere af på sigt :inlove:

Hermed bileder af vores skønne nye mis Frej.

22 Synes om

Stort tillykke :flag: med den smukke stribemis. :slight_smile:

1 Synes om

Hvor er han smuk - tillykke med ham :flag:

1 Synes om

Tillykke med ham :heart:

Og velkommen til familien :wink:

1 Synes om

Tillykke med ham :heart_eyes:

1 Synes om

Tillykke med Frej og valget af racen, jeg har 3 af dem og de er bare de skønneste katte :slight_smile:

1 Synes om

Stort tillykke med Frej. Han ser dejlig ud. :heart_eyes:

1 Synes om

Tak skal I have :blush: Han er bare en rigtig charmetrold :hjerte:

1 Synes om

Stort tillykke med skønne Frej :flag:

1 Synes om

Til lykke med Frej :slight_smile: Europeer er gennemgående bare sådan nogle gode katte; livet er ikke så kompliceret med dem :slight_smile:
VH
Susanne

3 Synes om

Tillykke med ham, det er dejligt at se hvor godt han er faldet til hjemme hos jer. Og at høre at I godt kunne overveje en til af slagsen med tiden :slight_smile:

Som andre også skriver så “Velkommen hos europé-folket”, det var rigtig skønt at I ville med på udstilling i Skanderborg i weekenden :slight_smile: Det håber jeg at I vil igen :wink:

1 Synes om

Er smukke Frej en af “dine” killinger Eva? :heart_eyes:

Tak, det var hyggeligt at være med i søndags :slight_smile: Og det kunne da godt ske vi kommer med en anden gang :wink:

2 Synes om

Du har helt ret Susanne, vi er også rigtig glade for vi valgte racen - det er nemlig nogle virkelig skønne og elskelige katte :heart_eyes_cat:

1 Synes om

Njarh, han er en “samarbejdskilling” med en veninde. Så min er han ikke, men har da et par aktier i ham :hoho:

1 Synes om

Det kunne være rigtig hyggeligt hvis I ville det :slight_smile:

1 Synes om