Freja-missen

Så fik jeg lige taget et par billeder af Freja - det blev nu ikke til ret meget for Freja ville meget hellere sidde og kigge ud af vinduet end holde fotosession :høhø:

Beklager blitz-øjnene, men det er vist ikke det bedste tidspunkt på dagen for mit lille kamera

Freja er en dyyyygtig jæger, hun har helt selv fanget en ikea-blyant :høhø:

de tror jeg går og glor på vinduer jeg tænker kun på dig og det la la la la -band…den lille sangkat :tihi:

Åhhh, hvor ville jeg gerne have hende - men med to aldrende hunkatte går det desværre ikke!

:græde::græde::græde::græde:

[quote=Eva;261406]Åhhh, hvor ville jeg gerne have hende - men med to aldrende hunkatte går det desværre ikke!

:græde::græde::græde::græde:[/quote]

Det skal du ikke være ked af Eva, mon ikke der findes det helt rigtig hjem til hende et sted? :slight_smile: Jeg håber stadig :slight_smile:
Men du må selvfølgelig gerne have hende i tankerne, hvis du møder nogle der kunne tænke sig en dejlig kat :slight_smile:

[quote=Nevadaisy;261429]Det skal du ikke være ked af Eva, mon ikke der findes det helt rigtig hjem til hende et sted? :slight_smile: Jeg håber stadig :slight_smile:
Men du må selvfølgelig gerne have hende i tankerne, hvis du møder nogle der kunne tænke sig en dejlig kat :)[/quote]

Det håber jeg inderligt, at der gør - kender desværre ingen, der leder efter en dejlig kat.

:kryds::kryds::kryds::kryds:

[quote=Eva;261440]Det håber jeg inderligt, at der gør - kender desværre ingen, der leder efter en dejlig kat.

:kryds::kryds::kryds::kryds:[/quote]

Nej, desværre leder de fleste efter killinger eller langhårede katte…og det er Freja jo ikke. Men der MÅ være en eller anden der kan forelske sig i Freja-musen

Jeg kan godt forstå, at du er ved at være lidt desperat, når det står så dårligt til mellem hende og Daisy.

Og du har virkelig “markedsført” hende - det undrer mig meget at ingen har meldt sig, for hun er da bare så sød og lækker.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Hun er da bare så dejlig. Jeg håber at du snart får fundet et nyt hjem til hende :kryds::kryds::kryds:

Årh hvor er hun altså sød. Og så ligner hun min søsters kat Lille V :wehuu:

Hvor er hun dejlig :inlove:Håber du finder et super godt missehjem til hende :kryds:

Mon ikke min lille Buller , kommer til at ligne hende , når han engang bliver stor :?

Der var pige-Tippen jo. Her er min Tip - alle synes han er den smukkeste kat herhjemme - der MÅ være et hjem til Freja…

Jeg troede hun var solgt, så har hende ikke på hjemmesiden mere. Kan du ikke sende mig et par fotos igen og lidt tekst samt hvor man kontakter jer?

Er hun på vildkat?

KH

her er Tip:

Hanne…send lige billederne på en mail…så videresender jeg dem lige til du-ved-nok-hvem :fløjte:

Jo, de ser da bestemt ud til at have nogenlunde samme farvefordeling - bortset fra at Buller har en charmerende plet på næsen :wehuu:

[quote=lenschow;261588]Der var pige-Tippen jo. Her er min Tip - alle synes han er den smukkeste kat herhjemme - der MÅ være et hjem til Freja…

Jeg troede hun var solgt, så har hende ikke på hjemmesiden mere. Kan du ikke sende mig et par fotos igen og lidt tekst samt hvor man kontakter jer?

Er hun på vildkat?

KH

her er Tip:[/quote]

Ja, Tip og Freja ligner hinanden - selvom jeg synes man godt kan se Tip er en hanmis og Freja en hunmis - på billeder ser Tip i hvert fald ret macho ud :stuck_out_tongue:

Ja selvfølgelig, vil jo gerne have al den hjælp jeg kan få. Sender en mail til dig :slight_smile:
Ja hun er på vildkat - jeg ville have været i butikkerne med nye opslag i dag, men har fået blærebetændelse, så de eneste steder jeg har været i dag er lægen og toilettet :thumbdown:

Det gør jeg :wink: og tak Brita - du er en stjerne :ok:

Tak Hanne. Du sender bare.

Ja hun er så feminin i sammenligning:-) En rigtig fin kat!

Hvor er hun køn:-)
Hvorfor skal hun have nyt hjem?

[quote=Kamma D;262173]Hvor er hun køn:-)
Hvorfor skal hun have nyt hjem?[/quote]

Fordi Freja og min kat Daisy ikke kan enes. Daisy har ikke sindet til en omplacering, hvorimod Freja sagtens kan gøre andre mennesker glade, så derfor er det hende, der skal flytte.