Freja og Bernie Vol. 1

Nu er der forsøgt at snuse bagdele temmelig nogle gange :slight_smile: Bernie troede at det så også var tilladt at han snuste lidt… Men NEJ! :wink:

De duttede næser i et milisekund inde i sengen for lidt siden :slight_smile: Så alt går vist som planlagt :smiley:

Det går altså bedre og bedre herhjemme! :smiley:

Freja hvæser da godt nok stadig væk ind imellem, men oftest er det fordi Bernie ikke har forstået, at man absolut ikke snuser en DAME i bagdelen :høhø:

Hver gang jeg rørte på mig i morges fik jeg en stor pote på kinden. -love Så fik han lige charmeret sig fra, at han fangede dynemonstre og fjernbetjening i sengen kl 3 i nat. :stuck_out_tongue:

[quote=Bølle-missen;366423]Det går altså bedre og bedre herhjemme! :smiley:

Freja hvæser da godt nok stadig væk ind imellem, men oftest er det fordi Bernie ikke har forstået, at man absolut ikke snuser en DAME i bagdelen :høhø:

Hver gang jeg rørte på mig i morges fik jeg en stor pote på kinden. -love Så fik han lige charmeret sig fra, at han fangede dynemonstre og fjernbetjening i sengen kl 3 i nat. :p[/quote]

Bernie dog, hvad er dog det du gør ved damerne :høhø:

Og hvad er det for noget med de der dynemonstre :tihi:

[quote=Coon Danica;366488]Bernie dog, hvad er dog det du gør ved damerne :høhø:

Og hvad er det for noget med de der dynemonstre :tihi:[/quote]

Hehe. Tror han går efter principper; “Hvis hun må, så må jeg altså også” :fløjte:
Nu skal han så bare lige have hende til at vaske sig også. Der er observeret ihærdige forsøg på dette fra hans side, Freja ignorerer ham totalt :tihi: Også selvom han nærmest gnider sig op af hende…
Han har også “leget” med hende idag. Eller rettere… Han legede med et kaninøre i bedste killinge-style og øret landede tæt ved Freja, som allerede på fothånd havde planlagt straffen for dette (kunne man se på hendes banditører) - hver gang han forsøgte at få fat i øret, fik han en på hovedet - uden klør… -LOL

Jo jo, de der dynemonstre er talrige. I nat farede han ned i fodenden og tilbage til vores hoveder igen og igen - alt imens han laver de sjoveste hop hen over lagnet :klapper:

[quote=Bølle-missen;366531]Hehe. Tror han går efter principper; “Hvis hun må, så må jeg altså også” :fløjte:
Nu skal han så bare lige have hende til at vaske sig også. Der er observeret ihærdige forsøg på dette fra hans side, Freja ignorerer ham totalt :tihi: Også selvom han nærmest gnider sig op af hende…
Han har også “leget” med hende idag. Eller rettere… Han legede med et kaninøre i bedste killinge-style og øret landede tæt ved Freja, som allerede på fothånd havde planlagt straffen for dette (kunne man se på hendes banditører) - hver gang han forsøgte at få fat i øret, fik han en på hovedet - uden klør… -LOL

Jo jo, de der dynemonstre er talrige. I nat farede han ned i fodenden og tilbage til vores hoveder igen og igen - alt imens han laver de sjoveste hop hen over lagnet :klapper:[/quote]

Det lyder da ihvertfald til at han hygger sig, spændende om han får hende til at vaske sig :tihi:

Det kan kun blive en succes.

:hjerte: :inlove: :yatta: :stjerner::håndtryk::hjertehop::hjertehop::heya:

Åååh ha, I får da givet ham unoder totalt. Det lyder rigtig herligt :smiley:
Held og lykke med det fremover, dejligt at høre at det går fremad

[quote=Eife;366646]Åååh ha, I får da givet ham unoder totalt. Det lyder rigtig herligt :smiley:
Held og lykke med det fremover, dejligt at høre at det går fremad[/quote]

Hvilke unoder?? :fløjte:

Dejligt det går så godt :thumbup: Jeg synes især det er dejligt at se fordi jeg jo har set furien Freja og det skønt at høre hun er blevet pakket væk - det har nok været godt for hende at være lidt alene og blive godt forkælet :stuck_out_tongue:

I dag har de endda taget deres første omgang tagfat. Først kom Freja løbende med Bernie i hælende og så Freja efter Bernie den anden vej :høhø:
Lidt killing kan man jo godt være selv om man er en dame :slight_smile: Bernie er også begyndt at sige fra over for hende. Hun ville snuse ham på maven mens han lå ned, meeen når Bernie ikke må, så må Freja heller ikke. Klap så fik hun lige en stor blød coon-pote på hovedet :klapper:

Louise - Haha, åh hvor herligt. De coon’er og deres kæmpelapper -love
Unoder, ja jeg husker i hvert fald sleet ikke Bølle :smiley:

[quote=Eife;366849]Louise - Haha, åh hvor herligt. De coon’er og deres kæmpelapper -love
Unoder, ja jeg husker i hvert fald sleet ikke Bølle :D[/quote]

Hehe. Bølle er jo et helt kapitel for sig selv :rock:
Det var heldigvis ikke mig Bernie vækkede i nat. Men måske jeg lige skulle huske Søren på, at han bør ignorere Bernie når han bliver vækket om natten :lys-ide:.

Louise - Selvfølgelig, han var jo en huskat :smiley:

[quote=Bølle-missen;366845]I dag har de endda taget deres første omgang tagfat. Først kom Freja løbende med Bernie i hælende og så Freja efter Bernie den anden vej :høhø:
Lidt killing kan man jo godt være selv om man er en dame :slight_smile: Bernie er også begyndt at sige fra over for hende. Hun ville snuse ham på maven mens han lå ned, meeen når Bernie ikke må, så må Freja heller ikke. Klap så fik hun lige en stor blød coon-pote på hovedet :klapper:[/quote]

Hvor er det dejligt at høre.:slight_smile:
Der er jo bare fremskridt hver dag.:thumbup:

Idag har Freja markeret sig over for Bernie et par gange.

Han vil nemlig såååå gerne have hende til at vaske sig. :høhø: Så han smyger sit hoved op mod hendes, og det er bare for grænseoverskridende, så han har fået et par dobbeltlussinger og et bestemt nap i øret - med beskeden “Møgunge!” :venter:

:slight_smile:

Lige nu sidder han og har en dyb dyb samtale med Sørens sko og snørebånd -LOL

Det lyder til at gå rigtig godt med de to :slight_smile:
Inden længe kan Freja slet ikke undvære ham.

Ja, altså de putter ikke endnu - men spørgsmålet er om Freja overhovedet er en puttemis ;). Men Freja er da meget tæt på at overgive sig til at vaske ham. :slight_smile:

Det er sjældent hun hvæser af ham mere. Det er mest når han går hende på nerverne eller glemmer sin plads i deres lille hieraki. :slight_smile: