Freja tror at Sylvester er dens mor

Ja, jeg har jo Sylvester (hunkat på ca 2 år), og så fik jeg for 4 uger siden lille Freja. (Hun var kun 8 uger på daværende tidspunkt)
De to første dage var Sylvester ikke videre glad for den lille ny, men det har ændret sig må man sige.

Lige med et nussede og pussede hun den, de leger så godt og de elsker at putte sammen. Lige sådan som jeg havde håbet det ville blive.:slight_smile:
Men altså, Lille Freja har nu i de sidste 4 uger fået lov til at “die” hos Sylvester - altså hun ligger rigtig og smasker og sutter, men Sylvester har aldrig haft killinger, så Freja får ikke “noget ud af det”. Udover at de begge to stor nyder det…

:?Men altså… Sylvesters “patter” - 2 af dem - ser efterhånden temmelig brugt ud. Altså godt gennemtyggede. Når jeg prøver at tjekke dem blir hun lidt mopset på mig - tror de er ømme. Men den lille må gerne benytte sig af dem :wink: Jeg er dog lidt bekymret for om der sker noget ved det ?? Skal jeg gøre noget for at få dem til at stoppe med det ??? eller hvad ??

Jeg tænker lidt om det er fordi at Freja er kommet for tidligt fra sin mor, at hun gør det…

Ja, jeg er lidt på bar bund så lidt gode råd vil blive værdsat :O)
På forhånd tak :slight_smile:

Hej hvor er det sjovt mine katte gøre nøjagtig det samme og min ene kat hedder også freja :o)
Hun er ca 15 uger nu og hun prøver også at die af pixies patter. og nogen af pixies patvorter føles også “slidt” og det gør lidt ondt på hende men hun er begyndt at sige fra nu og hvæse så jeg har ladet hende klare det selv, for når freja prøver begynder hun at hvæse af hende.

Jeg vil tro man skal lade dem selv om det er sikker på sylvester nok skal sige fra det gør min pixie ihertfald hels og lykke til dig :slight_smile:

Lad dem bare hygge sig, din missepige siger selv fra når hun ikke gider mere.
Det kan godt tage lang tid, inden de stopper, og det er ikke sikkert de stopper helt.
Jeg har en missemor på 9 år og hendes datter på 8 år sutter stadig af og til.:slight_smile:
Knus Elin

Tak for jeres svar :slight_smile: Så lader jeg dem hygge videre.
Jeg kunne godt forestille mig at de kunne blive ved. Sylvester er nok den blideste mis jeg nogensinde har mødt. Hun tager imod alt og alle.