FREMLYSNING af blå PER hunkat i Århus og omegn

sakset fra FD-Opdraetter

Blå perser hunkat ca. 1 år gammel - chipnr. 208210000228627 indfanget ved City-Vest Brabrand ved Århus !
Katten er meget forkommen og i god behandling ved dyrlægen. Katten er indbragt til internatet Tingskoven Tranbjerg - Dansk Dyreværn Århus.
Er der ikke nogen der savner denne kat ???

Tingskoven kan kontaktes på

http://www.ddaa.dk/

Tlf.: 8733 4440 (Tast 1)

Lige som tilføjelse så er der også en sort perser fundet i samme område dagen efter… måske der er en sammenhæng - det lyder som om de begge har været ude i en del tid… Dansk Dyreværn Århus - Dyrenes Beskyttelse

Er den ikke Blå smoke/sølv eller lilla(lilla er den meget lyse blå ikk)? Den er da ikke blå

Jo, den er skam blå… meget lys og fin :slight_smile:

Nogen med kontakt til internatet burde forsøge. at lade de to persere møde hinanden… noget kunne tyde på at de kommer fra samme sted… Kender de hinanden så ville det være fint, hvis de kunne formidles sammen :slight_smile:

Ja, ja… lad nu den gamle romantiker få lov til at drømme om en ideel verden ikk’?! :slight_smile:

Ann K - Louiseogbuster? :slight_smile:

Meen jeg tror nu også internatet derude selv kan drage en konklusion og måske afprøve det? :gruble:

[QUOTE=Eife;961308]Ann K - Louiseogbuster? :slight_smile:

Meen jeg tror nu også internatet derude selv kan drage en konklusion og måske afprøve det? :gruble:[/QUOTE]

Det kan godt være Louise jeg kan ikke huske, hvem der kommer derude :slight_smile:

Og jo… mon ikke at internatet kan drage samme konklussion? Det vil jo være ganske logisk at slutte at de to katte kender hinanden…

[QUOTE=Ann K;961314]Det kan godt være Louise jeg kan ikke huske, hvem der kommer derude :slight_smile:

Og jo… mon ikke at internatet kan drage samme konklussion? Det vil jo være ganske logisk at slutte at de to katte kender hinanden…[/QUOTE]

Jeg ved at Louise kommer derud :slight_smile: Og skal derud i næste uge (skrev hun nemlig i tanketråden ang. Elvis med de blå øjne)

Der står inde på DDAAs side at hun er blevet aflivet p.g.a. dyreværnsmæssige årsager.
Hvor er det dog en trist ende på et misse liv, at rende rundt for lud og koldt vand i nogen tid til hun tilsidst åbenbart var for dårlig til at kunne få et ordentlig liv. :ked:

Nu har hun da fred :rip: lille mis!

[QUOTE=HeroldDesign;965361]Der står inde på DDAAs side at hun er blevet aflivet p.g.a. dyreværnsmæssige årsager.
Hvor er det dog en trist ende på et misse liv, at rende rundt for lud og koldt vand i nogen tid til hun tilsidst åbenbart var for dårlig til at kunne få et ordentlig liv. :ked:

Nu har hun da fred :rip: lille mis![/QUOTE]

Trist…

V hvor trist.

Lige en tanke… Kender faktisk en del opdrættere der får chippet deres avlskatte, men aldrig registrere dem ved div registre for nok at spare de kr. Men ville et internat som kender chipnummer på en kat evt kunne kontakte stambogsføres og få oplyst om evt katten er registreret der ? Bare en tanke nu alle katte i avl skal være chippet ?