Fremlysning af Main Coon

Denne kat (nok en Main Coon) er fundet i Brønderslev meget filtret i pelsen.
Det er hankat, dyrlægen mener den er 1år, den er blevet tjekket for chip, men dette har han ikke. Hende som har fundet ham har allerede fået ham klippet ned i pelsen, da det var meget slemt.

Hvis du kender noget til denne fyr kan i kontakte hende som har fundet ham på
Jonna Winther, 9800 Hjørring, Nordjyllands amt
Tlf. 20921008 Email: [email protected]

Kan i se et billede? Har sat et ind må kan ikke selv se det?

Har du et billede eller et link til et sted hvor der er et billede :slight_smile:

Nej, jeg kan ikke se billedet, men kan du ikke finde ud af at sætte det ind så kan du sende det til mig på [email protected] så skal jeg sætte det ind for dig :slight_smile:

tak har sendt det til dig:tak:

hvor er han dog smuk, håber han snart kommer hjem igen og sker det ikke må man håbe han får et rigtig godt hjem, for det har den smuksak godtnok fortjent

Jeg håber hans ejer ser disse fremlysninger… jeg har sat den ind på facebook

Han kan godt ligne ham Berit R (NorthCoon) har haft efterlyst på DB men i såfald er han ældre end 1 år…og jeg kan selvf. ikke få DB’s side til at fungere, så jeg kan se nærmere på Berit’s dreng…mener han hedder Lego, hvis andre kan få efterlysnings siden til at fungere:)

Nu ved jeg ikke hvem Berit R er, men måske nogen kan vise hende denne tråd om katten ?

MVH
Gitte

Jeg kan desværre heller ikke få den til at fungere, men kender du Berit så send hende en PB om at der er en tråd hun bør kigge nærmere på.

Jeg har via DB sendt en mail til hende, der efterlyser en sort/sølv MCO m/hvidt med linket til denne tråd.

Hvis det er den og oplysningerne passer på DB, så har den været forsvundet siden 06-10-2008

:kryds::kryds:

Lad os håbe det er den…

[quote=Sannela;483613]Hvis det er den og oplysningerne passer på DB, så har den været forsvundet siden 06-10-2008

:kryds::kryds:

Lad os håbe det er den…[/quote]

Håber ejeren findes… Hold da op det er lang tid…

Hmm ja det er jo længe siden , men den kan jo have boet ved en anden fam og så stykket af derfra igen nu…

Joan ønsker iøvrigt istedet for kontakt til
Du kan skrive mail på [email protected] og tlf nr 2282 2030 (sms) og tak

Aftegningsmæssigt tror jeg desværre ikke, at det er Lego… :frowning:

Jeg har været ude ved Jonna og se ham, det er dsv ikke lego…

Øv ØV

[quote=Berit R;484123]Jeg har været ude ved Jonna og se ham, det er dsv ikke lego…

Øv ØV[/quote]

ØV…Jeg håbede sådan :S

:kram:

Jeg har sendt en familie op og kigge på missedrengen, hvis Jonna stadig har ham.
Det vil være den HELT perfekte familie til ham er jeg sikker på.
De har lige mistet deres gamle MCO

Vil bare lige fortælle at ejeren ikke fundet men min veninde har fået lov at købe ham og skal hente ham i næste uge. Hun har i forvejen 2 main coon og han får det bare så godt der…