Fremlysning gråstribet hankat - Vojens, sønderjylland

Gråstribet, ukastreret hankat, hvidt på for- og bagben, hvidt bryst og mave. Ingen mærkning. Meget kælen og tillidsfuld.
Han har været hernede i landsbyen i et par måneder nu. Vi bor i Vedbøl, lille landsby mellem Vojens og Aabenraa.
Kontakt: Hanne - mail: [email protected]

Håber at i finder dem der ejer ham, eller at han får et nyt hjem inden vinteren sætter ind !

Ja, han må have et eksisterende hjem, så tam som han er. Han går sågar ind ad kattelemmen og pludselig kan jeg finde ham i en stol eller andre steder. Han kommer nu ikke til at sulte eller fryse her til vinter, vi har et dejligt varmt fyrrum med katte-hul, så der får han bolig og mad…

Mangler også lige at få hængt plakat op hos vores købmand - ingen i landsbyen kender ham…

Godt at du gir ham et hjem HanneJ !! men ja, må skulle syntes han har/har haft et hjem, også når han ved hvordan en kattelem fungere …

Rigtigt gode billeder, Hanne. Hvor er han en flot kat. :hjerte:
Håber han også finder sit hjem, på den ene eller anden måde. :kryds::kryds::kryds:

Hvor ser han sød ud. Jeg er sikker på han både ønsker sig et nyt hjem OG at blive neutraliseret…i julegave

Hvor ser han dejlig ud :wehuu:

Det er rigtigt, striber klæ´r en kat

Godt han har fundet jer
:slight_smile:

Jepsen - såsnart jeg lige har lidt mere tid, så får han en tid hos dyrlægen i julegave…så må han “nøjes” med at være konsulent.

Ja, for 4 år siden kom en halt grå kat til os, og blev her i flere måneder…ingen plakater el. lign. gav respons. Nå, afsted til dyrlægen og kastrere - og så blev han her…ha, ha - efter flere måneder kom en genbo gående forbi…“Guuuud, det er jo vores gråmis!”…(og det var det så også - vi blev enige om delekat, men gråmis, der var tidligere staldkat, foretrak altså vores sofa…)…så nu ved alle i landsbyen at de skal tage vare på deres katte, for ellers neutraliserer vi dem…hæ, hæ…

Det lyder godt, Hanne. Stor tak. :slight_smile:

Her den anden dag var der en kat der var stået på toget i Slagelse og da toget kom til Fredericia stod min kollega så der med en herreløs kat (heldigvis havde den så et halsbånd på)
Så han tog den med hjem og ringede til ejeren, som ikke havde mulighed for at fare det halve land rundt efter sin kat - så dagen efter bragte min kollega katten tilbage til udgangsstationen.

Hvor jeg vil hen med den historie? Jo somme tider kommer katte meget langt hjemmefra. Og så er det jo skønt at der er nogen der ta’r sig af dem :smiley:

Jubi…stribemissen har fået nyt hjem (næsten da, hvis han ikke lister herned igen…). Det var lige genboen der havde måttet aflive deres rundstrikkede model for små 14 dage siden - og så kom jeg “tilfældigvis” til at præsentere dem for ham her - og de faldt jo pladask for ham…

Men der er kun 100 m op til deres hus, så gad vide om katten vil blive der…jeg krydser alle mine fingre, poter og svømmefødder (fra vores ænder og gæs…)

[QUOTE=HanneJ;773570]Jubi…stribemissen har fået nyt hjem (næsten da, hvis han ikke lister herned igen…). Det var lige genboen der havde måttet aflive deres rundstrikkede model for små 14 dage siden - og så kom jeg “tilfældigvis” til at præsentere dem for ham her - og de faldt jo pladask for ham…

Men der er kun 100 m op til deres hus, så gad vide om katten vil blive der…jeg krydser alle mine fingre, poter og svømmefødder (fra vores ænder og gæs…)[/QUOTE]

Det var en dejlig opdatering på den smukke stribedreng - tak. :slight_smile:
Hvis den nye familie holder ham inde et par uger og i øvrigt forkæler ham i alle ender og kanter, så bliver han såmænd nok hos dem. :kryds:

Supergodt at læse…og jeg håber han fik sin julegave

Nøj, hvor herligt, at han har fået et nyt hjem :thumbup: - og sikke han ligner min Gråmis, han kom også ud af det blå.