Ejeren til en sød halvt år gammel racekat (Cornish Rex) efterlyses. Katten var blevet ‘glemt’ i en indtapet plastic-kasse den 25. august mellem kl. 8.30 og 9.30 ved flaskecontaineren på hjørnet af Elle-mosevej og Teglværksbakken i Hellerup.
Ja, måske tyvegods, der viste sig sværere at komme af med, end forventet. I så fald vil en ejer nok hurtigt melde sig på banen. Og ellers er der vel ikke flere Cornish Rex her i landet, end at nogen må kende den…
(Foto lånt fra Villabyerne)
Men det er da en forfærdelig måde at efterlade den stakkels kat på.
Nårh hvor er den sød! Teorien om tyveri… håber jeg da næsten er den rigtige… Det er omtrent den eneste “undskyldning” jeg kan komme på… og selv da… altså… skumle-skumle
[QUOTE=TrekkieGrrrl;678198]Nårh hvor er den sød! Teorien om tyveri… håber jeg da næsten er den rigtige… Det er omtrent den eneste “undskyldning” jeg kan komme på… og selv da… altså… skumle-skumle
Ja dette ER en skrekkelig historie, jeg har sett den på Facebook for etpar dager siden.
Det ER ikke en katt jeg kjenner til, min Amandas mamma lever ikke lenger, og Amanda
Har kun hatt et kull… En har jeg selv, Kjell Jonassen I Bergen har en han, en rød han
ER I Oslo og en skilpadde uten hvitt ER I Italia. Alle de tre jeg har solgt ER kastrert/
Strilisert.
Jeg håper inderlig de finner dette mennesket som har dumpet denne katten.
Hilsen fra EVA
Desværre kunne hun ikke hjælpe, men da hun havde set ‘historien’ på FB kan man håbe mange andre, incl. en der ved noget, ser den.
Kattens opdrætter er fundet og ejeren vil blive politi anmeldt…
Og
Det er opdrætteren der er fundet og går udfra at det så er opdrætter der har fortalt hvem ejer er… men er ikke opdateret siden, men skal nok skrive når jeg ved mere
Jeg ved det ikke 100%, men har hørt fra Eva fra Norge, at den skulle ha’ fået “nyt trygt hjem”.
Hun har vistnok hørt det på FaceBook, hvor den også har været fremlyst.
Men altså, jeg ved ikke mere and hvad jeg har hørt fra Eva i mail og hvad jeg har læst på ‘galleriet’…