Fremlysning; Hvid, Semilanghårs kat, Linå v/Silkeborg

Vi har desværre en mis rendende på matriklen, som er MEGET tynd og meget sulten!

Han/hun ser ikke ret gammel ud, vel ca. 1 års tid er mit gæt, men er ret lang i kroppen (MCO/NFO/blanding?) (måske nogen semilanghårs folk har et bedre bud?) og er meget sky!

Jeg kan ikke komme i nærheden af den, har forsøgt at lokke med dåsemad, men missen er bange og flygter så snart den ser mig.
Men spiser meget og meget hurtigt når den får fred til det (den hugger maden i sig - det tog den 10 minutter at spise en hel dåse Lux i eftermiddags… :().

Måske nogen kan kende den, eller ved at der er nogen der savner den “lille” mis.

Katten befinder sig ved. Linå ca. 10 km. mod Århus fra Silkeborg.
Kontakt mig her, eller på tlf. 25 15 28 22.

/Mette

Stakkels, flotte mis.

Håber snart den kommer hjem til sin ejer. :kryds:

Ja, hold da op den er tynd :frowning:
Håber der viser sig en ejer hurtigt…

Åh, det lige så det skærer i hjertet at se den tynde mis
Håber at den snart finder sit hjem.:kryds:

http://www.dyrenesbeskyttelse.dk/lysning/vis/15794cceca8c06ff4

http://www.dyrenesbeskyttelse.dk/lysning/vis/112644d346238c79e4

Jeg ville låne en fælde og prøve at få den indfanget.

Den stakkel ser godt nok tynd ud - og hvordan mon pelsen har det, hvis den har gået sådan længe? :frowning:

Uanset hvad det er for en slags, så er det jo en flot og spektakulær hvid semilanghår. Nogen må da for pokker savne den… :?

Jeg er altså lige ved at tude over synet af denne stakkels mis. :brist:
Håber inderligt den kommer hjem igen. :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Linket til siden her er nu sendt til de to skovkatteejere i ovenstående link, der efterlyser deres katte.

Den ene af de to der efterlyses er oddeyed…det er jeg da rimelig sikker på dén her ik er, ud fra billedet!
Den anden er grå på hovedet, hvis dén her er det så er det ihvertfald meget lidt, så jeg tror desværre ikke det er én af dem men vi kan da håbe.

Jeg har kigget hos Kattens Værn og forsvundnedyr.dk.
Disse to har jeg skrevet til og henvist til tråden:
KV (godt nok et års tid siden katten her er blevet væk, men det er jo set før)
FD
En hurtig googlesøgning gav ikke andre bud.

Hey, hov. Een eller anden, fortæl mig lige om I andre kan se adresse og email under kontaktoplysningerne på KV-linket - for så skal jeg lige skynde mig at ændre på det.

Jeg kan se adressen, men ikke emailen.

[QUOTE=HeroldDesign;623104]Den ene af de to der efterlyses er oddeyed…det er jeg da rimelig sikker på dén her ik er, ud fra billedet!
Den anden er grå på hovedet, hvis dén her er det så er det ihvertfald meget lidt, så jeg tror desværre ikke det er én af dem men vi kan da håbe.[/QUOTE]

Jeg har prøvet at forstørre fotoet meget og jeg syntes faktisk godt at det kan ligne at den er oddeyed, men er selvfølgelig ikke sikker.

Tak Simone.

Har lige ændret i linket, så der ikke bør være noget at komme efter.

KVMette - Jeg kan se at den er forsvundet fra Hinnerup og et tlf.nr. og ikke mere end det :slight_smile:

Han ser vel nok sølle og brugt ud, Mette. Vil du låne vores fælde til ham?
VH
Susanne

Hej med jer

Jeg har lige registeret mig herinde, da jeg modtog en besked fra dyrenes beskyttelse. Hvor jeg er den ene af de to link der efterlyser sin kat.

Jeg søger min hunkat Lady der forsvandt for over et år siden. Hun er grå på toppen af hovedet er denne det??

Ellers kunne de godt ligne hinanden lidt, men det er svært at vudere når denne er så tynd og det somsagt er et år siden jeg har set hende.

Men vores hunkat var MEGET tam og kærlig. Men igen, der kan ske meget på et år.

Jeg vil lige følge lidt med i denne tråd, jeg vil jo så gerne have det er vores dejlige kat (snøft)

[QUOTE=KVMette;623161]Tak Simone.

Har lige ændret i linket, så der ikke bør være noget at komme efter.[/QUOTE]
Jeg kan stadig læse fuld adresse og telefonnummer :gruble:

Man kan jo håbe at det er hende, der har fundet Mette - selv om, det er lang tid :gruble:

Tak Ann. Det driller tilsyneladende…

Ejers navn, postnummer samt telefonnummer er tilgængelige, og må gerne stå synlig, men adresse samt email, bør ikke kunne ses, med mindre man er logget ind.

[QUOTE=KVMette;623314]Tak Ann. Det driller tilsyneladende…

Ejers navn, postnummer samt telefonnummer er tilgængelige, og må gerne stå synlig, men adresse samt email, bør ikke kunne ses, med mindre man er logget ind.[/QUOTE]

Jeg ved ikke om du har lavet noget, eller det bare var siden, der skulle genindlæses. Men nu er det i orden :ok: