FREMLYSNING på Lolland.HJÆLP! STOR DEJLIG TAM HANKAT fundet

HANKAT rød og hvid, ikke øremærket - chippet? Det ved jeg jo ikke…måske fertil?
[SIZE=2]Han er kommet her til os på Lolland for ca 14 dage siden. Han er meget tam, meget sulten og savner sit hjem. HVEM kender nogen der har mistet en sådan kat? Jeg har forsøgt mange steder at fremlyse ham, her lokalt på Vestlolland, og senest i dag har jeg ringet til Inges Kattehjem. De vil / kan ikke tage ham. Det er nu et stort problem, da vi har 5 katte indendøre og 2 vilde katte der holder til på loftet.[/SIZE]

Vi kan ikke have flere, desværre! Stod det til mig, fyldte vi hjemmet med katte…(andre der har det sådan? :høhø:) men nu må vi sige stop.
Jeg kan kontaktes her på siden og på mail [email protected]

Håber der er nogen der kan hjælpe. :hjerte:

qtl { position: absolute; border: 1px solid #cccccc; -moz-border-radius: 5px; opacity: 0.2; line-height: 100%; z-index: 999; direction: ltr; } qtl:hover,qtl.open { opacity: 1; } qtl,qtlbar { height: 22px; } qtlbar { display: block; width: 100%; background-color: #cccccc; cursor: move; } qtlbar img { border: 0; padding: 3px; height: 16px; width: 16px; cursor: pointer; } qtlbar img:hover { background-color: #aaaaff; } qtl>iframe { border: 0; height: 0; width: 0; } qtl.open { height: auto; } qtl.open>iframe { height: 200px; width: 300px; }

www.dyrenesbeskyttelse.dk efterlyses bl.a. disse to katte:
Du kan selv fremlyse ham med billede derinde.

Prøv også på www.dyrenettet.dk

Efterlysning: 11514cceca8745bdb
Race: Huskat
Køn: Kastreret
Alder: Ukendt
Mærkning: Ingen mærkning
Forsvundet i: 4760 – Vordingborg
Forsvundet den: 14-08-2010
Beskrivelse:
Farve: Rød stribet, med hvide poter
Navn: Tigermis
Forsvundet fra: Nyråd Skovvej

Bemærkninger:
Tigermis er en meget sød kat der muligvis efter flytning til ny familie i Nyråd, er taget ud for at finde sit gamle hjem i Vordingborg. Hvor han så er havnet ved vi ikke :0(


Efterlysning: 13694cceca89b3211

Race: Huskat
Køn: Kastreret
Alder: Ukendt
Mærkning: Øremærke - cdw229
Forsvundet i: 4840 - Nørre Alslev
Forsvundet den: 19-09-2008
Beskrivelse:
Farve: rødstribet
Navn: Olfert
Forsvundet fra: vennerslundvej 11

Bemærkninger:
Meget tillidsfuld og nysgerrig. Formodentlig hoppet ind i bil og blevet kørt væk.

Kattens Værn har også efterlysninger og fremlysninger: Kattens værn | Vi elsker katte!

Tak til Farmor for at hjælpe denne flotte røde fyr her og nu. Han må da være nogens, så jeg håber, han kommer hjem i en fart. :slight_smile:

Tak til FinnFrode for de pæne ord. Ja, det har ligget mig meget på sinde, at få ham afsat så hurtigt som muligt. Der går jo desværre ikke lang tid i “vild tilstand”, før sådan en indekat ikke ser godt ud mere. Hvordan nogen kan have sådan en kat og ikke lade ham mærke, kan jeg ikke forstå.
Nu er han afleveret til et kattecenter og der så han ud til at befinde sig godt. Efter lang telefonsamtale med Lokalformanden for Dyrenes Beskyttelse, fik jeg hjælp. Jeg håber også, at han finder sin familie - og gerne en der vil passe bedre på ham.:smiley:

Tak for tippene. Jeg prøvede straks se at efter , men det var ikke ham. Nu er han godt afsat til et sted på Falster, som jeg håber han kommer fra til et rigtigt hjem snart.

Hilsen Fra Janne