Fremprovokation af løbetid

Vi fik efter weekendens show en hunkat hjem til parring, hun var lige ved at gå i løb inde de kørte mod DK, men den er gået i sig selv igen.

Ejerne vil jo gerne have hende hjem hurtigst muligt med misse babyer i maven.
Hun er ikke så tryg ved vores katte og går derfor for sig selv, så kattene er inde hos os på skift.
Kan man gøre noget for at få hende i løbetid igen eller må vi bare være tålmodige.

Tilmelr en udstil. LIge efter tilmeld lukker går hun i løb😜 virkede her efter 6 måneder vinterpause😂

Klorin? Duften trigger nogen.
Men tror nu tryghed har mest at sige

2 Synes om

Lad nu være med at forsøge at presse noget igennem - det kommer der ikke noget godt ud af. Det er levende væsner, og de skal bruge lidt tid…
VH
Susanne

4 Synes om

Kan tilføje at mit første kuld var hunkatten hos hankatten 12687126 gange ( + -), jeg var endda med for at se om det hjalp ( fik læst hele serien om Aja Dobbo i hankatterummet) - men nix ikke om hun ville …

Så kom hankatten hjem til mig og der gik max 10 min så var hun parret første gang

4 Synes om

Trygheden skal selvfølgelig være der først og fremmest :grin:
Klorin er noget giftig stads og bruges ikke her i huset, så den forsøges ikke :grinning:

1 Synes om

Hendes ejer har desværre ikke mulighed for at have hankatten på besøg, ellers kunne det have været en rigtig god løsning :grinning:

Jeg var ikke helt sikker på hvordan jeg skulle formulere overskriften og kan godt se det lyder som om det er noget der skal her og nu uanset hvad, men jeg har ikke den store erfaring med at have “fremmede” piger på besøg til drengene (har kun prøvet det en gang før) så det er lige så meget om det er en fordel at hankatte gik en tid in hendes rum så den kom til at lugte af hankat eller vi skulle lukke dem sammen og lade tiden arbejde for en løbetid/parring. har efter tråden oprettelse fået af vide at ejerne at hun er stille løber, så det er små signaler vi skal kigge efter :grinning: