Fremvisningsdagene i Herning

[TABLE=“width: 550”]

Sommeren banker på, og det betyder, at Landsskuet er lige rundt om hjørnet! Derfor åbner vi nu for tilmeldinger til kattefremvisningsdagene, torsdag d. 30. juni og fredag d. 1. juli (vi åbner først for udstillingen lørdag d. 2. juli, når vi har lukket for tilmeldinger til Danish Open).
Kattefremvisningsdagene handler om at gøre reklame for katte, ansvarligt kattehold, racer og vores klub. Det er to dage fyldt med hygge, snak, masser af mennesker og køer – vi bor igen i år i stald 18 med kødkvæg som nærmeste nabo.

Praktiske informationer:

Tilmelding (Kun Jyrakmedlemmer kan tilmelde!):
Send en mail til [email protected] med følgende oplysninger:

  • Hvilke(n) dag(e), man kommer.
  • Udstillers navn, adresse og medlemsnummer.
  • Antal personer, inkl. udstiller, I kommer, så vi ved, hvor mange adgangsarmbånd, I har brug for – indenfor rimelighedens grænser! Ekstra armbånd kan købes på: Adgangsbilletter
  • Antal katte, deres race (huskatte er også velkomne!), navne og alder.
  • Evt. bemærkninger, hvis man f.eks. har sturdi med, har 3 katte i et dobbeltbur eller andet.
    Jeg sender en bekræftelse på tilmelding max. 3 dage efter tilmelding, så hvis I ikke modtager noget, så giv lige lyd (når spamfilteret er tjekket).

Bemærk, at Landsskuet sender jeres armbånd til jer med posten, også til fremvisningsdagene - husk at få dem med :slight_smile:

Pris:
Ganske gratis!

Program, begge dage:
Kl. 7.00-8.30: Ankomst
Kl. 8.00-9.00: Jyrak giver rundstykker og kaffe/te. Der vil være kaffe/te til udstillerne hele dagen.
Kl. 9.00: Landsskuet åbner og publikum vælter ind
Kl. 11.00: Susanne Wehnert fortæller om forskellige katteracer
Kl. 15.15: Vinder af publikumsafstemningen kåres
Kl. 15.30: Mis Landsskue kåres
Kl. 16.00: Udtrækning af tip 13-vinderen
Kl. 17.00: Landsskuet lukker

Parkering:
Her vil der komme anvisninger om parkering, så snart vi har en endelig melding fra Landsskuet.
Uanset, hvor det helt præcist bliver, skal I være opmærksomme på, at der er et stykke vej at gå! I kan læsse af ved port nr. 13, hvor vi har en stående til at passe på katte og pakkenelliker, mens I parkerer.

Vaccinationer:
Kattene skal være vaccineret senest 15 dage før fremvisningen og vaccinationen må ikke være ældre end 1 år, med mindre dyrlægen klart har skrevet noget andet. Husk at tage vaccinationsattesten med.

Kontakt:
[email protected]
tlf: [40 99 95 76](tel:40 99 95 76)

Vi glæder os til at se jer til nogle dejlige sommerdage på landet!

[/TABLE]

Dorthe, kan du godkende min lille intro til programmet her?

http://www.kattegale.dk/forum/calendar.php?do=getinfo&e=540

Hvis ikke, så send mig en linje eller to, jeg kan lægge ind :slight_smile:

[QUOTE=galath;1283959]Dorthe, kan du godkende min lille intro til programmet her?

http://www.kattegale.dk/forum/calendar.php?do=getinfo&e=540

Hvis ikke, så send mig en linje eller to, jeg kan lægge ind :)[/QUOTE]

Eneste protest er ordet “dyrskue” rundt omkring - det hedder bare Landsskuet, med stort og alting;) I adressen hedder det bare Landsskuepladsen og så adressen.

Venligst
Dorthe

[QUOTE=Elwarth;1283964]Eneste protest er ordet “dyrskue” rundt omkring - det hedder bare Landsskuet, med stort og alting;) I adressen hedder det bare Landsskuepladsen og så adressen.

Venligst
Dorthe[/QUOTE]

Adressen kan du have ret i. Dyrskuet har jeg hentet på deres eget website, hvor det altså hedder Landsskuet Dyrskuet i Herning. Men jeg kan sagtens fjerne det, hvis det er bedst sådan :slight_smile:

http://www.landsskuet.dk/kontakt.html

[QUOTE=galath;1283983]Adressen kan du have ret i. Dyrskuet har jeg hentet på deres eget website, hvor det altså hedder Landsskuet Dyrskuet i Herning. Men jeg kan sagtens fjerne det, hvis det er bedst sådan :slight_smile:

http://www.landsskuet.dk/kontakt.html[/QUOTE]

Det har du da ret i, kan jeg se - jeg har aldrig lagt mærke til underoverskriften;)

Venligst
Dorthe

“Os der deltager” kalder det også bare for Landsskuet :smiley:

Det er så kanon hyggeligt :thumbup: og hvor vil jeg gerne med :slight_smile: men ved ikke om ryggen er enig med mig :argh:

Hvis der er noget jeg kan hjælpe med ifht det må du sige til? (Er der dog kun fredag-lørag, er på arbejde torsdag)

Jeg har sendt Dorthe en mail - det er gået op for mig, at selv om Yasha ikke kan udstilles mere i DK (han skal en tur til udlandet i så fald - og med hans gamle type, naaaa… det tror jeg ikke på :tihi: ), så er herren jo kommet i så godt helbred, at han da kan komme med på fremvisningen :smiley:
Så jeg håber stadig der er pladser ledig torsdag og fredag, for nu er ferien forlænget med de to dage - og så tager Yasha og jeg en tur til Herning torsdag og fredag, bare ham og jeg :smiley:

Så nu krydser jeg fingre for, at Dorthe har plads til os, trods den sene tilmelding :smiley: :ups:

Og der er stadig masser af plads torsdag og fredag:) Dog sender jeg udstillerlisten til Berit i aften, så hvis man tilmelder senere end det, får man ikke armbåndene tilsendt med posten - ikke noget rigtigt problem, så finder vi på en anden måde :wink:

Venligst
Dorthe

Tusind tak for tilbudet, men må nok erkende at tre dage liver for meget for ryggen, samt jeg er inviteret til min datters dimittering i Ålborg torsdag, hun er færdig som civilingeniør

Fredag har jeg ingen bil, den render yngste sønnen med :slight_smile:

Jeg glæder mig til en hyggelig dag sammen med jer lørdag :slight_smile:

Jeg er sikker på I får nogle hyggelige dage :thumbup:

Et spørgsmål nok mest til SusanneW eller DortheE…hvornår må man dukke op onsdag? (hvor jeg meget gerne vil stille hittekattestanden op)

Vi starter engang først på eftermiddagen, så efter 16 vil jeg tro vi er ved at have lidt overblik over hvem der skal stå hvor :slight_smile:
VH
Susanne

Altså, vi mødes ved 12-tiden, så jeg tænker, at du sagtens kan komme til en times tid senere - det er jo ikke store haller, vi skal overskue denne gang :wink:

Venligst
Dorthe