Friedrich Nietzshe

Ja, sådan kan et F-kuld = Filosoffen jo komme til at hedde - forkortet Nietzshe :slight_smile:

Jeg havde Kira på visit idag og fortalte jo stolt at barnet havde åbnet det ene øje til morgen - og pludselig havde han bare TO store fine åbne øjne! :wehuu:

Er han ik bare søøød :wehuu::wehuu::wehuu:

Nå men Kira og jeg kom til at snakke om at det var sjovt så hurtigt han (og Kiras Rynke-børns) øjne har åbnet sig, og at vi normalt synes at missebørnenes øjne åbner sig meget langsommere - altså med små sprækker og så gradvist åbner sig mere.

Har det mon noget med vejret at gøre eller er det bare tilfældigt?

/Mette

Fine øjer på den lille misser. :inlove:

Vidste jeg ikke bedre ville jeg påstå at han ser ud somom at han er lidt påvirket af et eller andet, men der er vel nok fordi at han lige skal vænne sig til lyset -høhø

:hjerte::hjerte:

Skøn lille filosofisk fætter…

:savle:

Han er altså godtnok rigtig nuser :wehuu:

Birthe - Det kan da sagtens være at han følger efter filosoffen han er opkaldt efter, for Nietzshe var på sin sidste tid stærkt ramt af syfilis, og det bliver man en smule skør af. Og det var da også ham der sagde “Gud er død!”
Ja ham Nietxshe var en spændende person. Selvfølgelig skal sådan en lille kat, hvor der garanteret kommer fart over feltet have det navn. Jeg synes det er vidt godt!

Jo han er sød :iloveyou:

Han er fiiinn, jeg synes, det ser ud til at han allerede filosoferer over tilværelsen :wehu:

Nææh en filosoferende chokolade"mus" :wehuu: åh hvor er han køsselig :hjerte:

Joh…det har du ret i han er meget sød :wehuu:

Nååå en lille mini Eddie, hvor er han dejlig.
Knus Elin

Hvor er han kær :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Så blev det jo en “freddie”:slight_smile: hihi

Han er skøn!

Ja jeg tænkte det samme om øjnene - de er lynhurtige de to kuld er de ikke?
Til at åbne dem altså.

K