Frigg med sovebamse

ja ja jeg ved godt I sikkert er ved at være trætte af billeder af Frigg, men hun har det altså bare med at ligge eller bevæge sig på en måde så jeg tænker “det her må de andre på kattegale se” :tihi: Så nu får I lige nogle flere billeder :stuck_out_tongue:

Frigg, Daisy og jeg er i Nikolajs kontor lige nu (fordi Simba nabokat blev ved med at komme og lave rav i den i dag…så måtte skille misserne lidt af :mad:). Nå, men midt i al Nikolajs rod har Frigg så fundet Nikolajs fotobamse og jeg synes simpelthen det ser så sødt ud

HA HA HA hvor er det sødt :wehuu: Tak for nogle dejlige billeder

Der ser ud til at være den store kærlighed :wehuu:

Hvor er hun kær :slight_smile:
Jeg har en fertil han der bliver 3 år, han har sine egne tøjdyr, en mariehøne en drage og en krabbe, dem hygger han sig med når han ikke lige kan blive tilbudt den ægte vare, han ved at det er hans domæne og mine andre puder lider ingen last så :))…

Jeg blir altså ikke træt af det, for hun ligner på en prik min gamle Merlin:wehuu: Så det er skønt se:thumbup:

bedårende mis :wehuu:

:wehuu::wehuu:

Jeg bliver ALDRIG træt af at se på dine/andres katte.

Hvor er hun da bare noget af det dejligste, som hun ligger der og krammer sin abe - og skam få dig ! hvis du ikke havde taget de skønne billeder, og delt dem med os.

-høhø

Hvor er det bare tydeligt at det er Friggs bamse, og den skal I ikke prøve på at røre lige nu…
Skønne billeder:-)

Hvor ser hun sød ud som hun ligger der med sin soveabe.:slight_smile:
Knus Elin, der aldrig bliver træt af missebilleder

Man bliver da aldrig træt af at se på billeder af skønne katte - og dem hører Frigg jo absolut til.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

LOVE LOVE
Hold op hvor er hun bare dejlig :wehuu::wehuu::wehuu:

åhr det er da ren kærlighed… sikke nogen skønne billeder :love:

Nåååårh, sin hel egen bamse. Hvor er det nogle søde billeder :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Hold da op, nogle vidunderlige billeder. -wehuu -wehuu -wehuu

Tusind tak for…
nogle dejlige billeder af en dejlig kat.

Hun er meget meget smuk -fløjte hende Frigg.

Hvor er du heldig. :hjerte:

Kærlig hilsen
Mona

Ualmindeligt dejlige billeder :wehuu:

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Jeg bliver aldrig træt af se andres misser.
Hold da op nogle gode billeder, hvor er hun sød.
Hilsen Lisbeth