Frigg og Freja

Frigg på fugle"jagt"

Jeg holder øje med dig frøken fugl :muhaha:

Ih kan man nu ikke engang kigge efter mad (fugle) uden du skal være der med kameraet???

Freja kigger efter fugle

Freja poserer pænt for kameraet

Freja med bamse

Freja igang med at gøre sofapuderne så flade som muligt -høhø


Frigg slapper af (ups har vist ikke lige fået støvsuget inden billedet blev taget :ups:)

Pragtfulde billeder :thumbup:

Igen nogle rigtig dejlige billeder med skønne misser :wehuu:

:hjerte::hjerte:

Skønne-skønne billeder - sikke nogen smukke ansigter de har hver især.

Og så har de en løbegård… jeg holder altid Silke for øjnene, når der er en løbegård - for els vil hun også have en - og det er en anelse besværligt når man bor på 2. sal t.h.

:fløjte:

Har faktisk fået samlet mig en lille-bitte gruppe af friske mennesker, der godt vil have knappet en dejlig altan på vores lejligheder - men der er selvfølgelig oz en del der er negative over for tanken om lidt fornyelse.

(kedelige typer, sir jeg bare)

:tihi::tihi:

Pragtfulde misser :wehuu:

Dejlige billeder af de to skønheder - de er bare SÅ smukke.

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Skønne billeder, hvor er de dejlige :wehuu::wehuu::wehuu:

Ihhh nogle dejlige billeder :hjerte::hjerte::hjerte::wehuu::wehuu::wehuu:De billeder hvor Freja kigger intenst ind i linsen er lige til at få :hjerte:banken af… mums hvor er hun lækker :wehuu:

Så smukke de dog er. -wehuu -wehuu

Iiihh… Så smukke og lækre de er! :wehuu::wehuu:

Har du valgt at beholde dem begge? For jeg kan ikke rigttig hitte ud af din underskrift! -toshy

To smukke søstre … og billedet af Freja :wehuu:

[quote=DK Jannam;138485]Iiihh… Så smukke og lækre de er! :wehuu::wehuu:

Har du valgt at beholde dem begge? For jeg kan ikke rigttig hitte ud af din underskrift! -toshy[/quote]

mmmm…valgt og valgt er måske så meget sagt :wink: Måske de har valgt os?
De er til salg, men indtil videre har jeg ikke fået kontakt til de rigtige - det er åbenbart ikke så let at finde folk der vil have husmissere som indekatte og ellers har jeg bare været uheldig, for der har været henvendelser, men lige præcis det vil jeg ikke gå på kompromis med. Derudover har det mest været børnefamilier og jeg tør ikke sælge dem til nogen, hvor jeg ikke med sikkerhed ved hvordan børnene behandler dem, da jeg er ret sikker på Frigg hurtig vil blive sky hvis hun får en hårdhændet behandling. Filur havde jeg jo solgt til en børnefamilie hvor det så ud som om børnene behandlede kattene godt, men han blev en helt anden i den korte tid de havde ham - begyndte at gemme sig under sofaen. Så nu tager jeg mine forholdsregler. Så vi må bare sørge for vores egne børn bliver godt opdraget når vi engang får nogle, hvis de bliver her :wink:

Derudover skal de sælges sammen og andre henvendelser har kun gået på en af dem.

Beslutter jeg at lukke Sookie, som jeg umiddelbart regner med af forskellige årsager, regner jeg med de bliver boende, da mit opdræt så bare må vente - skæbnen kom i vejen :wink: Det er lidt træls på godt jysk, men jeg er nu alligevel glad for jeg har sørget for de to tøser (og deres brødre) får et godt liv og jeg lever forhåbentligt mange år endnu, så opdræt når jeg nok :slight_smile:

[quote=Therese;138181]
(kedelige typer, sir jeg bare)

:tihi::tihi:[/quote]

Helt enig :stuck_out_tongue:
Jeg er sikker på Silke har det som blommen i et æg alligevel :slight_smile:

Hvor er de smukke, dine to Tip kloner.
Hvor kan jeg godt lide din holdning overfor dine katte, det er lige vand på min mølle. Ikke sælge for enhver pris.
Det er faktisk derfor vi har vores sorte Lilli den dag idag, vi fandt aldrig den rette familie til hende.
Knus Elin

[quote=Nevadaisy;138501]mmmm…valgt og valgt er måske så meget sagt :wink: Måske de har valgt os?
De er til salg, men indtil videre har jeg ikke fået kontakt til de rigtige - det er åbenbart ikke så let at finde folk der vil have husmissere som indekatte og ellers har jeg bare været uheldig, for der har været henvendelser, men lige præcis det vil jeg ikke gå på kompromis med. Derudover har det mest været børnefamilier og jeg tør ikke sælge dem til nogen, hvor jeg ikke med sikkerhed ved hvordan børnene behandler dem, da jeg er ret sikker på Frigg hurtig vil blive sky hvis hun får en hårdhændet behandling. Filur havde jeg jo solgt til en børnefamilie hvor det så ud som om børnene behandlede kattene godt, men han blev en helt anden i den korte tid de havde ham - begyndte at gemme sig under sofaen. Så nu tager jeg mine forholdsregler. Så vi må bare sørge for vores egne børn bliver godt opdraget når vi engang får nogle, hvis de bliver her :wink:

Derudover skal de sælges sammen og andre henvendelser har kun gået på en af dem.

Beslutter jeg at lukke Sookie, som jeg umiddelbart regner med af forskellige årsager, regner jeg med de bliver boende, da mit opdræt så bare må vente - skæbnen kom i vejen :wink: Det er lidt træls på godt jysk, men jeg er nu alligevel glad for jeg har sørget for de to tøser (og deres brødre) får et godt liv og jeg lever forhåbentligt mange år endnu, så opdræt når jeg nok :)[/quote]

Jamen, altså… Det kender jeg jo godt. Det var jo ikke heeeelt meningen, at jeg skulle heholde en killing, der ikke skulle bruges i opdrættet. Men ja, nogengange så går de bare SÅ dybt ind, at man intet kan stille op. :wehuu::hjerte::wehuu::hjerte:
Man skal heller ikke gå på kompromis, hvilket også var grunden til, at jeg havde mine to drenge helt indtil de var 6 mdr. Hellere beholde lidt længere, så de får det rigtige hjem.
Men jeg har ud af 5 killinger, fået to par ud, så det kan lade sig gøre. Men det er ikke nogle der hænger på træerne. Eftersom de fleste jo har kat i forvejen.

Var det begge, der ikke havde temperamentet til udstilling?

Men vil du lukke Sookie? Årh, øv… Hvordan sørensen kan det være? Så må vi håbe, der er en avlsprinsesse til dig, efter hende.

[quote=DK Jannam;139041]Jamen, altså… Det kender jeg jo godt. Det var jo ikke heeeelt meningen, at jeg skulle heholde en killing, der ikke skulle bruges i opdrættet. Men ja, nogengange så går de bare SÅ dybt ind, at man intet kan stille op. :wehuu::hjerte::wehuu::hjerte:
Man skal heller ikke gå på kompromis, hvilket også var grunden til, at jeg havde mine to drenge helt indtil de var 6 mdr. Hellere beholde lidt længere, så de får det rigtige hjem.
Men jeg har ud af 5 killinger, fået to par ud, så det kan lade sig gøre. Men det er ikke nogle der hænger på træerne. Eftersom de fleste jo har kat i forvejen.

Var det begge, der ikke havde temperamentet til udstilling?

Men vil du lukke Sookie? Årh, øv… Hvordan sørensen kan det være? Så må vi håbe, der er en avlsprinsesse til dig, efter hende.[/quote]

Selvfølgelig kan det lade sig gøre at sælge par :slight_smile: drengene i kuldet blev også solgt sammen, at de siden er blevet skilt er jo en anden historie.
Men jeg skal finde nogle folk der ikke har små børn/vil have børn, nogle der forstår 120% at Frigg altid vil være 10-20% vildkat (det ligger af en eller anden grund dybere i hende end de andre, men hun var også meget morsyg og moren var vildkat med stort V, så måske det har noget med det at gøre) og at de kan leve med det og respektere hendes grænser, nogle der vil holde dem som indekatte (det er åbenbart stadig usædvanligt når det er huskatte det drejer sig om), nogle der kan leve med at de er meget sociale og påtrængende og ikke forstår et nej når det kommer til kæl, men samtidig forstår at denne opførsel ikke gælder gæster.
Sådan meget firkantet er det, det jeg søger. Jeg tror ikke vi er bedre end andre mennesker og jeg er sikker på der er nogen derude, der kan gøre det fantastisk med dem, indtil videre har de rigtige bare ikke været her og som dagene går bliver kravene større og større :wink:

Men ja Frigg bryder sig ikke om at man holder hende fast = tør slet ikke tage hende med på udstilling…gruer for når hun skal vaccineres her til sommer :rulleøjne:
Freja var meget bange da jeg havde hende med og lå og hvæste og langede ud efter mig hele dagen…det gør hun normalt aldrig. Så det skal hun ikke udsættes for mere :slight_smile:

Ja, jeg tror jeg lukker Sookie, men det kommer lidt an på hvordan hun er som mor - der er mange grunde til det, men ikke nogle jeg vil skrive på åbent forum :wink:

:wehuu::wehuu:

nej hvor er de skønne. :wehuu::wehuu: er helt vild med Frigg, han er simpelthen bare skøn . dn farve, og farve fordelingen.:wehuu::wehuu:

Tak ja hun er en smuk misling :inlove:

Dejlige blåmissere! :slight_smile:

Hvad med Vincent?? :slight_smile: