Frisbee stukket af bi/hveps

Som overskriften siger: Frisbee er blevet stukket i poten af en bi/hveps (tror det var en bi) - skal jeg bekymre mig? Han halter lidt på poten og slikker på den, men ellers ser han fin ud.

Han KAN IKKE lade noget flyvende være i fred - derfor er han blevet stukket :dokdok:

Det sker der intet ved :slight_smile: Ligesom du ikke må forvente han lærer noget som helst af det :wink:

Han må naturligvis ikke blive almen påvirket, men en tyk og øm pote sker der ikke noget ved :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;1115619]Det sker der intet ved :slight_smile: Ligesom du ikke må forvente han lærer noget som helst af det :wink:

Han må naturligvis ikke blive almen påvirket, men en tyk og øm pote sker der ikke noget ved :)[/QUOTE]
Tak Luise - han ser fint ud, men vasker poten hele tiden :slight_smile:

Regner heller ikke med, at han lærer en pind af det - han er noget tykhovedet, den unge mand :dokdok:

En lille, tyk abyfus fra sidste år :slight_smile:

Jeg så ikke, han blev stukket, men et eller andet har da været efter ham. Det gik over af sig selv.

Tak Ingrid - det er også sådan Frisbees fus ser ud lige nu, men ellers er han heldigvis frisk :slight_smile:

[QUOTE=Bastet;1115615]Som overskriften siger: Frisbee er blevet stukket i poten af en bi/hveps (tror det var en bi) - skal jeg bekymre mig? Han halter lidt på poten og slikker på den, men ellers ser han fin ud.

Han KAN IKKE lade noget flyvende være i fred - derfor er han blevet stukket :dokdok:[/QUOTE] Nåå lille skat. Hvordan har han det ellers? Jeg tænker tit på ham, mest når jeg kigger ind i Fluxxemandens cluesless ansigt, så ligner han lidt sin bror.
Har du ikke nye billeder??

[QUOTE=HelleC74;1115650]Nåå lille skat. Hvordan har han det ellers? Jeg tænker tit på ham, mest når jeg kigger ind i Fluxxemandens cluesless ansigt, så ligner han lidt sin bror.
Har du ikke nye billeder??[/QUOTE]
Han har det fint - poten hvor han er stukket, er lidt tyk, men det er ikke værre, end at han render rundt og laver ballade :høhø:.

Har fatisk ikke taget flere billeder af ham - at prøve på at fotografere ham er som at prøve på at fange en tornado :S. Har ferie nu, og skal nok prøve at fange ham i andre situationer end de typiske, hvor han bare sover (hvilket han ikke gør nok, hvis du spørger mig :høhø:).

Det går også bedre med vræleriet, og stille og roligt lader somalierne komme tættere og tættere på, men de synes også, han kan være noget belastende, men med katte er det jo tit et spørgsmål om tid.

Han er også en tung dreng! Bliver altid overrasket over, hvor tung han er, når je løfter ham! I forhold til ham er somalierne meget lette :).

Hvad med Fluxx - er han også OK? Og damerne?

[QUOTE=Bastet;1115657]Han har det fint - poten hvor han er stukket, er lidt tyk, men det er ikke værre, end at han render rundt og laver ballade :høhø:.

Har fatisk ikke taget flere billeder af ham - at prøve på at fotografere ham er som at prøve på at fange en tornado :S. Har ferie nu, og skal nok prøve at fange ham i andre situationer end de typiske, hvor han bare sover (hvilket han ikke gør nok, hvis du spørger mig :høhø:).

Det går også bedre med vræleriet, og stille og roligt lader somalierne komme tættere og tættere på, men de synes også, han kan være noget belastende, men med katte er det jo tit et spørgsmål om tid.

Han er også en tung dreng! Bliver altid overrasket over, hvor tung han er, når je løfter ham! I forhold til ham er somalierne meget lette :).

Hvad med Fluxx - er han også OK? Og damerne?[/QUOTE]
Fluxx er mere og mere fars kat… De to har bare et bånd, hvor ingen af os andre kan komme imellem. Min mand lærer kræet små tricks, med at hoppe op på skulderen, men Fluxx er så kejtet, at han altid lander HELT åndsvagt. Det griner vi meget af :høhø: Jeg har aldrig mødt så klodset en kat… Han vælter alting! Og falder ned, og lander aldrig helt hvor han tror han lander. - Og så snakker han konstant, heldigvis med en fin fin lille stemme.
Pigerne synes stadig han er irriterende. Han har det også med at jumpe dem, med poterne stift fremme tli brydekamp-kram, og det gider de altså ikke… man er jo en DAME. Rosa putter ham engang imellem stadigvæk, men der er ikke overvældende kærlighed i min flok :tihi: De skiftes ligesom til at ligge på menneske, så alle får den opmærksomhed de kræver. Heldigvis er vi 4 - 5 mennesker der kan dele ‘byrden’ :thumbup:

Jeg glæder mig til at få ham checket her når de har fødselsdag snart, for at se hvor meget han vejer. han er blevet lidt tung i måsen synes jeg… Og så trænger han allerede til en tandrensning, hans tandkød omkring hjørnetænder har en anelse randrødme.