Frisbee

Han er virkelig god til at underholde sig selv… :tihi:

//youtu.be/AvNCM6zYHy8

Hvor er han søøøøøød! :wehuu:

Han er dælme dejlig…man får sådan lyst til at ‘mulre’ ham, når han ligger der og gør sig til. :inlove:

:hjerte:

Hvor er han bare dejlig - men hvornår har du fået ham ??

Det har jeg da lige overset, hvis du har haft en tråd om ny mis

Den er godt nok filmet for en måned siden, jeg har jo været uden computer i over en måned. top-10-måder-at-dø-en-smule-på
Men han er bestemt ikke blevet mindre dejlig. Igår aftes ryddede han sofaen for de 3 katte som lå og sov der fordi han var igang med en drabelig kamp med et lille bitte stykke legetøj, som åbenbart kun kunne dø ved at blive mulet i sofaen. Så må de andre jo bare rykke sig. :tihi:

Jeg er bare utroligt heldig med kattene der residerer her, alle 4 siatalere er enormt gode til at underholde sig selv, og kræver derfor ikke at jeg gør en aktiv insats. Hvilket virkelig er rart når det er 4 aktive racekatte-drenge mellem 6 mdr og 3 år. -LOL

Hvor er han bare dejlig - men hvornår har du fået ham ??

Det har jeg da lige overset, hvis du har haft en tråd om ny mis[/QUOTE]

Ham og hans plejebror Halo (en hvid orientaler-dreng på samme alder) flyttede ind til pasning for en mdr siden. :slight_smile:
Frisbee er til salg, så han “opbevares” (grimt ord, for jeg behandler ham jo som om han er en af mine egne) her indtil han bliver solgt.
Halo skal bruges til avl senere, så han opbevares her og er en del af en familie og en flok indtil at hans hormoner begynder at gøre ham til en meget fertil hankat som IKKE skal bo i lejlighed.

Hvor er han skøn :hjerte: - og Frisbee er det helt rigtige navn til sådan et dampbarn. :klapper:

Jeg forstår slet ikke at han ikke er solgt endnu… Jeg mener, se ham lige… :smelter:

Han prøver da alt hvad han kan for at sælge sig selv… :inlove:

Ja jeg kender det jo godt, det der med de skønne misser ikke er solgt. Frisbee er godtnok skøn :hjerte: Håber han får et fantastisk hjem

Vil så lige sige en ting. Frisbee er jo ikke alene. Han leger da med sin usynlige ven - akkurat som Alfons Åberg… :smiley:

Jeg er forelsket :wehuu: