Tara ville ikke fotograferes i dag, men her er friske fotos af resten af kattebanden herhjemme taget i dag.
KH
Tara ville ikke fotograferes i dag, men her er friske fotos af resten af kattebanden herhjemme taget i dag.
KH
Dejlige billeder af nogle smukke,- meget forskellige katte!
Knus fra Cats og Conni
Jamen de forstår da at gøre sig til for fotografen:). Og hold da op, Eddie er blevet stor:)
Sikke nogen dejlige billeder… alle er de dejlige, men Miz Sophie stjæler nu mit hjerte, fordi hun ligger og holder fast i Tip med den ene pote…
PS : super-skønne-tøse-feminine gardiner, du lige har draperet rundt om vinduet…
Hvor er de smukke allesammen, men hold da op for den brune, man kan jo næsten spejle sig i pelsen.
Hilsen Lisbeth
Der var mine dejlige lånemisser jo igen.
Nus dem fra mig og sig til Miss Sophie hun skal opføre sig værdigt og ordentligt, som en lille prinsesse.
Det er helt sikkert Eddie, det skarn, der lærer hende all de unoder:tihi:
Bort set fra det, hvilken skosværte pudser du Eddie i:tihi:
Knus Elin
Mums nogle smukke sager du har dig
Eddie AKA Salvador Dali (pga skægget :-)) er født med sådan en pels - han fortæller, at de andre katte vasker ham meget hver dag, men at det aldrig må overdrives, for så slider de den væk - glansen altså.
Han er meget snobbet omkring sig selv på det seneste. Med sans for sin egen dekorative stil placerer han sig udvalgte steder og ligner en statue:-)
Dali - geni eller gal? Det var spørgsmålet. Det samme gælder Eddie
Tip er altså bare den smuuuuuuuuuuuuukkeste kat vest for Storebælt. Jeg skulle have stjålet ham med, da jeg havde chancen! hi hi
[quote=lenschow;300886]Eddie AKA Salvador Dali (pga skægget :-)) er født med sådan en pels - han fortæller, at de andre katte vasker ham meget hver dag, men at det aldrig må overdrives, for så slider de den væk - glansen altså.
Han er meget snobbet omkring sig selv på det seneste. Med sans for sin egen dekorative stil placerer han sig udvalgte steder og ligner en statue:-)
Dali - geni eller gal? Det var spørgsmålet. Det samme gælder Eddie[/quote]
Eddies farfar hedder Salvador Dali:
(Billede lånt af Birthe, Felixissimus)
Så i familien er det da
Eddie er næsten ligeså smuk som sin far
/Mette