Fritgående kattes adfærd?

Min mand kan stadig IKKE lide ham :grin:
IMG-b53b84e375a3340421fc21235c7f1769-V

Og det kan jeg forøvrigt heller ikke :wink:

15 Synes om

Kæft hvor er han skøn :heart_eyes:

3 Synes om

Forfærdeligt at se, sådan som I MIShandler ham :sunglasses:

5 Synes om

I ved lige, hvordan man skræmmer en uønsket kat væk :joy:

8 Synes om

Ja det er super super tydeligt at I virkelig ikke ejer et gram empati :tihi:

Tillykke til O’Malley - han er god til at vælge sine nye yndlingsmennesker. Klog mis!

2 Synes om

Jeg synes han prøver ihærdigt at blive “fars kat”, den lille, snart ikke hjemløse! :grin:

5 Synes om

At blive udvalgt af en kat er i virkeligheden en velsignelse, som man bare skal tage imod :wink:
VH
Susanne

7 Synes om

14 Synes om

Det har længe været undervejs, men nu er da der ingen vej tilbage. :p: Tillykke med jeres nye kat, hvad skal han hedde? :grin:

3 Synes om

Han siger han hedder Abraham DeLacey Giuseppe Casey Thomas O’Malley :guitar:
:wink:
:rofl:

12 Synes om

Mickey gik ud til ham med noget vand og så må han have snydt ham og være løbet med ind i indhegningen. Så fik han lov til det en times tid under streng bevogtning. Silke synes stadig han er dååååm. Da Mickey så skulle ned bagved på vores grund og lave noget gik han med uden for hegnet igen. Jeg vil gerne have ham snippet inden han får rigtig lov til at være her og håber han så lader være med at strinte herinde. Hvis han først har gjort det er jeg bange for han ikke holder op plus det sandsynligvis vil trikke nogen af vores til også at tisse der.

1 Synes om

Det er da også et rigtigt godt navn til ham - bortset fra, at han ikke ligefrem virker til at være “O’Malley den vilde kat”. Han har helt sikkert været “nogens” og fortjener da et godt hjem… :hjerte:

4 Synes om

Men “baggårdskat” kan han vist sagtens betegnes som :grin:

5 Synes om

Bare i en kasse med ham og afsted. Jo før, det bliver gjort, des bedre - også af hensyn til de andre i flokken. :slight_smile:

8 Synes om

Ha ha det er simpelthen så sjovt! Gad vide hvor den skønne historie ender henne. :wink:

2 Synes om

En historie lige til at blive i godt humør af - verden er alligevel ikke så tosset endda. :grin:

1 Synes om

Nu har jeg vist mig at være sandsigerske … og jeg siger den ender i dobbeltsengen

image

6 Synes om

Du er da kommet hjem fra Island i fin form, hva’? :joy:

4 Synes om

Jeg er blevet opgraderet :wink:

6 Synes om

Intet mindre kan gøre det :rofl::rofl:

2 Synes om