Frk. Nuttefjés gør sig til

Fangede lige LouLou på toppen af trappen, hvor hun gjorde sig til for kameraet

Frække tøs …

Hun er cute - og hun VED det :inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove:

Nøj hvor er hun bare nuser!

Hun er utrolig lækker, charmerende, smuk osv…

Jeg kan stadig huske det første billede du postede af hende, på internatet, hvor hun kigger om hjørnet på et kradsebræt. :slight_smile:

[QUOTE=Sim-Sim;1291559]

Jeg kan stadig huske det første billede du postede af hende, på internatet, hvor hun kigger om hjørnet på et kradsebræt. :-)[/QUOTE]
Det var dette billede, de solgte hende på:

Ufine metoder, siger jeg bare … :surrender1:

[QUOTE=Skattekat;1291562]Det var dette billede, de solgte hende på:

Ufine metoder, siger jeg bare … :surrender1:[/QUOTE]

Nej, det var ikke det billede jeg kan huske - hun sad op og kikkede om hjørner. :slight_smile:

Det er det eneste billede jeg har fra internatet … så har det været et jeg selv har taget herhjemme :slight_smile:

ok - men så er det dit eget jeg husker, hun sidder og kigger om hjørner på et, så vidt jeg husker, kradsebræt. Dét billede var bare sååååå sødt. Men det fra internatet er også et dejligt billede, det husker jeg bare ikke jeg har set - kun det andet. Der smeltede jeg nemlig - helt og aldeles. :slight_smile:

Åh en rigtig lille lækkermås :smelter:

Uden tvivl en sag for forbrugerklagenævnet - og det er skam ikke et enkeltstående tilfælde; her er f.eks. det salgsmateriale, de lokkede mig i fælden med:

:wehuu: hun er altså … ja bare… åååhh :inlove:

:smelter:

Her er præsentationstråden: http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=53622&page=3&highlight=man+har+et+standpunkt

Hun ser stadig bedårende ud… Dejlig bredde på hovedet… :wink:

Der er altså noget i hendes blik. “Don´t mess with me, or else…” :wink:
VH
Susanne

Tak fordi du gentog præsentationstråden - jeg fandt nemlig det billede, jeg kunne huske nær havde forårsaget en total nedsmeltning af mig, da jeg så det.

De 2 nederste: http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=53622&page=2&p=1215697#post1215697

Ude i haven for en times tid siden …

Hun bærer sin fylde som en rigtig dame :rock:

Hun er simpelthen så smuk :heart::heart::heart:

[QUOTE=Susanne W;1291594]Der er altså noget i hendes blik. “Don´t mess with me, or else…” :wink:
VH
Susanne[/QUOTE]

En rigtig huskattedame! :rock:

:pote: Chili