Frø til Nepeta Mussini?

Så er det spirende forår, og det er værd at være på forkant mht at så de urter, som mange katte er så /

Jeg giver op.
Den forb… mousepad har lige slugt alle mine omhyggeligt indsamlede og indtastede bud på katte-urter.

Så kort!
Hvor s… i h… køber I frø til Nepeta Mussini??

Og evt til denne her:
“The common catmint of gardens is Nepeta x faasseni, a hybrid derived from Nepeta mussini and commonly known as Nepeta mussini in gardens”

dU KAN IKE BRUGE MIT SVAR TIL NOGET, HVIS DU INSISTERER ÅÅ SELV AT DYRKE… MEN JEG FÅR DEM FÆRDIGE FRA EN PLANTESKOLEPUSHERDIMS :wink:

Undskyld caps-lock— hilsen Thane

Godt Thane ikke er medlem :høhø:

Ann du må altså sørge for at han ikke skriver med caps i hele sætninger ellers går det bare ud over dig :slight_smile:

[quote=birtheras;353722]Godt Thane ikke er medlem :høhø:

Ann du må altså sørge for at han ikke skriver med caps i hele sætninger ellers går det bare ud over dig :)[/quote]

Thanes ejer har fået lidt for mange mojitos til at kunne rette Thanes fejl… Kræet må se at blive voksen og stå til ansvar for sine handlinger! :rock:

Min oplevelse er Nepata Mussini er svær at frøformere - nemmere med stiklinger.

Mussini er klart den bedste, syntes mine katte:-)

Jeg har ingen - har haft i en anden have. De trives utrolig godt helt inde ved husmuren i soll

Den tror jeg at jeg vil få plantet i min have her snart.
(Vi hegner forhåbentligt ind med nyt hegn i næste uge og ugen efter skal der forhåbentligt plantes planter :D)

Nepata Mussini-frøene kan købes hos

http://www.nickys-nursery.co.uk/

Jeg har sået, og de spirer flot. :slight_smile:

Tak, Ann, jeg er med på den med plante-pusheren :slight_smile:
Lis, tak, det var dig, der satte mig på sporet af N. Mussini, og den skal nok gro godt nede i bunden af min sydvendte altan.

Og så håber jeg, at mine store poter kan styre klar af den sevens mousepad fremover :sorry:

Jeg må nok hellere skynde mig at sige at det var frø fra egne planter jeg havde dårlig erfaring med at få til at spire:-)

Det er det vist ofte, Lis. Jeg ved ikke, hvordan prof. frøproduktion foregår, men det er svært at lave gode frø fra egne planter. Jeg så min mor forsøge en del gange - forgæves :øhmm:

Jeg er ret sikker på, at jeg købte mine frø i bilka for nogle år siden.