Fucidin 2 %

Sygdom er det ikke, men kunne ikke vælge andet :cool2:

Jeg har haft et hyr den sidste uge med at Cassie absolut ikke syntes killingerne skal bo på soveværelset mere. Hun har været ret stresset og har i den anledning slæbt rundt på killingerne i soveværelset :frowning:
Nu har de så fået nogle sår på halsen under hagen og Elliot’s er så slemt at det væsker og det er pænt fortykket :frowning:
Jeg har renset det i klorhexidin, men kan jeg bruge Fucidin 2 % også ?

Åh - det problem har jeg haft flere gange - Fie er en s*tan til det.
Som regel mangler de kun hår, men har de fået sår har jeg et par gange lavet en “forbinding”, netop for at smøre dem og ingen får slikket, men også for at morkatten ikke bliver ved at slikke i det.

Jeg brugte bare skaftet fra en herresok - ligesom når jeg laver bodystockings efter neutralisering.

Det ser ikke så slemt ud på billedet, men det er helt snasket og væsker gult:(

Nu har jeg smurt det med det Fucidin og så jeg se om jeg skal bruge skaftet af en sok :slight_smile:

Chili var slem til at slæbe med dem - det var lige før det blev kritisk. Laredo er en af dem - han kan ikke udstilles for hårene kom ganske enkelt ikke tilbage

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?19099-Chillinger&highlight=politikatte

Jeg ville bruge aloe vera på sådan noget. Det renser, decinficerer, og dulmer og så generer det ikke katten hverken på den ene eller den anden måde.

Ja jeg ville også have brugt Aloe Vera, men jeg havde ikke mere fandt jeg ud af :cool2:

Jeg har kun smurt såret 1 gang, og det var åbentbart nok for det er fint tørt i dag og efter de flyttede ind i stuen har Cassie heller ikke slæbt rundt på dem, så såret har fået ro :slight_smile: