Fundet ved Lindholmparken Århus

Hvor er han dog en fin kat:hjerte:

Nå, men I bør fremlyse ham på Kattens Værn og Dyrenes Beskyttelse. Hvis nogen savner ham, vil de sikkert kigge et af de to steder.

Og så kan du kan finde flere gode råd i denne tråd Min kat er væk - hvad gør jeg?. Det med at sætte mange plakater op i lokalområdet er en rigtig god idé - og husk stort, vellignende farvebillede.

Jeg er så optimistisk at tro, at nogen må savne ham, så held og lykke med at få ham hjem. :kryds::kryds::kryds:

Jubiiii…10 min efter min datter var kommet hjem efter opsætning af fremlysningssedler, ringede ejeren til missedrengen (som hedder Oscar). Iflg min datter er ejer en rigtig kattedame og hun blev simpelthen så lykkelig over, at han var i gode hænder og de er nu genforenet:thumbup: Hun fortalte, at han var stukket af i lørdags (er indekat), har en bror som har savnet ham og forøvrigt skulle neutraliseres og mærkes her, når han blev et år. Puha…godt han ikke nåede at blive kørt over.

Åh hvor en SKØN opdatering :smiley: Dejligt at Oscar kom hjem igen :smiley:

(skørt at vente til katten er et helt år med at kastrere/mærke i øvrigt - både fordi en hankat kan nå at ødelægge et helt hjem med tisseri OG fordi den jo så har et helt år til at “blive væk” hvis uheldet er ude. )

Det var en rigtig god opdatering :smiley: :ok:

Sikke en smuk missedreng :hjerte:.

Hvor det godt at din datter tog ham med sig og efterlyste ham, så han bror kunne få ham igen :slight_smile:

Det var en dejlig opdatering - og stor ros til din datter for at have hjulpet ham. :thumbup: