Furminator

opretter lige denne tråd da jeg syntes den der hedder pelspleje blev lidt lang og uoverskuelig.

men men men, nu har vi købt en furminator og glæder os til at få den hjem . uuhhh, det er spændende.

hvad er jeres oplevelser med the furminator ?

uh, har lige bestilt en. Skulle kome i morgen (håber jeg -jegkrydser ) men skal nok skrive tilbage, når jeg har testet den :smiley:

Hejsa

Den er super… Har brugt den til vores skovkatte og vores grand danoise, med stor tilfredshed. Det er utrolig de mængder den kan fjerne uden at kattene ser trælse ud. Den kan varmt anbefales.

MVH
Gitte

Jeg har også bestilt en, men har skisme ikke tid til at hendte den lige nu, først i næste uge kan jeg se tid til det.

Jeg har også bestilt og går bare og venter og er meget spændt på at prøve den af -felixsylvester

Den første kat der kommer forbi, efter jeg har åbnet det, kommer under behandling -tihi

jeg har også bestilt den, men venter på den dukker op helt fra hongkong -what

Jeg aner ikke hvad det er -sorry

http://www.furminator.com/

Tak May-Britt :smiley:

Jeg syntes dog det er voldsomt meget pels den tager af???

Der er en tråd der hedder “Pelspleje”. Der kan du læse mere om den. Jeg synes også, at det ser voldsomt ud, men har snakket med flere, som har brugt den og de er virkelig godt tilfredse med den. Det jeg har hørt er, at det udelukkende er døde hår fra underulden. Der bliver ikke fjernet noget af dækpelsen.

Der er en tråd der hedder “Pelspleje”. Der kan du læse mere om den. Jeg synes også, at det ser voldsomt ud, men har snakket med flere, som har brugt den og de er virkelig godt tilfredse med den. Det jeg har hørt er, at det udelukkende er døde hår fra underulden. Der bliver ikke fjernet noget af dækpelsen.[/quote:rsp4bb2u]

Okay tak. det vil jeg lige læse

Jeg har en børste der virker på samme måde… Hold op der kommer noget af -uha

He he, jeg er SÅ underlig. Bruger stadig min gamle karte i stedet for, den kan jeg bedre lide. -høhø

Jeg MÅ bare have fingrene i sådan en… er sikker på Nick vil elske mig endnu højere bagefter GG

Han er træt af kattehår i sofaen selvom han elsker de putter med os der GGGG [bigloony]

Hvad er det for en børste, der er så effektiv MB. Jeg har lige fået min Furminator og har givet Bebse nogle strøg. Hun var nybørstet, men hold da ellers lige op, hvor der kom meget af. Jeg vil ordne hende mere senere - UDENFOR, for at slippe for den kæmpe mængde underuld indenfor. Jeg har købt min i Hongkong og tror, det er en kopi. I hvertfald står der ikke firmanavn på den. Men effektiv det er den.

Hvad er det for en børste, der er så effektiv MB. Jeg har lige fået min Furminator og har givet Bebse nogle strøg. Hun var nybørstet, men hold da ellers lige op, hvor der kom meget af. Jeg vil ordne hende mere senere - UDENFOR, for at slippe for den kæmpe mængde underuld indenfor. Jeg har købt min i Hongkong og tror, det er en kopi. I hvertfald står der ikke firmanavn på den. Men effektiv det er den.[/quote]

Hvad den hedder, det ved jeg íkke May-Britt. Det var en jeg tilfældigt “faldt over” en dag jeg var inde i en dyrehandel. Det er en lille børste… et lille firkantet hoved på et buet skaft

Hvad er det for en børste, der er så effektiv MB. Jeg har lige fået min Furminator og har givet Bebse nogle strøg. Hun var nybørstet, men hold da ellers lige op, hvor der kom meget af. Jeg vil ordne hende mere senere - UDENFOR, for at slippe for den kæmpe mængde underuld indenfor. Jeg har købt min i Hongkong og tror, det er en kopi. I hvertfald står der ikke firmanavn på den. Men effektiv det er den.[/quote]

Hvad den hedder, det ved jeg íkke May-Britt. Det var en jeg tilfældigt “faldt over” en dag jeg var inde i en dyrehandel. Det er en lille børste… et lille firkantet hoved på et buet skaft [/quote]

Har den også sådan et trimmeragtigt skær nede i børsten. Det har den Furminator, jeg netop har modtaget og som jeg så på udstilling i lørdags.

Hvad den hedder, det ved jeg íkke May-Britt. Det var en jeg tilfældigt “faldt over” en dag jeg var inde i en dyrehandel. Det er en lille børste… et lille firkantet hoved på et buet skaft [/quote]

Har den også sådan et trimmeragtigt skær nede i børsten. Det har den Furminator, jeg netop har modtaget og som jeg så på udstilling i lørdags.[/quote:2sopgdcq]

Nej det har den ikke. Den er lavet i plastic… og børsten er små korte “nåle” der sidder meget tæt sammen.

I et anfald af jeg må bare ha købte jeg engang en plastic-gummi-ting (tror det er den samme) - firkantet lyseblå med gule tænder (8x6 rækker) -what den hedder Slicka og er engelsk

Jeg har brugt den et par gange og ellers har den bare ligget og gloet i nogle år - sagt på en anden måde - jeg bryder mig ikke om den, og kattene gør så absolut slet ikke -sorry

Endnu et fejlkøb. . . . . -græd

det lyder ikke som en firminator, du kan gå ind på furminator.com og se hvordan den ser ud.