Jeg vil købe en furminator… der er tre størrelser, er det ikke bedst at købe den mindste…?
Jeg mener bestemt kun, der findes én til katte, og jo det er den mindste str Small…
Men den tager mega meget underuld med, så vær varsom med den - det er ikke én, der skal bruges ret tit
Du skal have fat i den lille lilla furminator
Den bliver du glad for, men husk hele tiden at holde den i en lige vinkel mod kattens hud når du bruger den.
Tak for svar - jeg bestiller den mindste
det kommer an på hvad str. kat du har.
Jeg har den gule. den passer fint til mine
[QUOTE=Rikke;560295]det kommer an på hvad str. kat du har.
Jeg har den gule. den passer fint til mine[/QUOTE]
Den skal bruges til min Maine Coon… Jeg har bestilt den mindste, så må det bare tage lidt længere tid
Som en skriver i tråden skal du være varsom med brugen af furminator, netop fordi den tager så meget som den gør. Selv bruger jeg den kun herhjemme når der er kommet varme temperaturer (forår og efterår) og fældetiden for alvor er sat ind…og bruger den aldrig på de katte jeg ved jeg vil udstille i uger bagefter for den tynder i den grad ud i pelsen.
Jeg har den gule og den paser til mine maine coons. Jeg bruger den kun når de fælder, forår/efterår og ja man skal passe på og være obs på ikke bare at slide på samme sted hele tiden. Mine elsker det og det får en masse af underulden af.
Mine går så ej heller på udstilling
Hvis det er en lang hårs kat så husk at købe den til langhåret
Tak for svar… Han fælder ikke, så jeg venter til der er alvorligt brug for den…
Sådan en Furminator lyder som rent guld når man har en kat som jeg, der er korthåret, ekstremt tykpelset og fælder voldsomt året rundt…
Sådan en må jeg lige have fat i…
Hvad med jer som har en Furminator, kan I mærke at der er mindre pels på tøjet og i møblerne? Og Fnullermændene i hjørnerne er måske også mindre i størrelse? :hihi:
[QUOTE=Barky;560583]Sådan en Furminator lyder som rent guld når man har en kat som jeg, der er korthåret, ekstremt tykpelset og fælder voldsomt året rundt…
Sådan en må jeg lige have fat i…
Hvad med jer som har en Furminator, kan I mærke at der er mindre pels på tøjet og i møblerne? Og Fnullermændene i hjørnerne er måske også mindre i størrelse? :hihi:[/QUOTE]
Ja
Jeg har fået den og den er meget effektiv… Mine katte fælder ikke så jeg prøvede kun ganske lidt, men jeg syntes det virker som om den skærer i pelsen…
Hvad er forskællen på furminater til korthårskat eller langhårskat?
[QUOTE=PiaH;561787]Hvad er forskællen på furminater til korthårskat eller langhårskat?[/QUOTE] Ja det tænkte jeg også… jeg har kun set en slags
Mon ikke det kaldes “produktudvikling”? Helt som de også har fået shampoo mv… Sådan går det jo som regel når noget fænger, så skal der udvikles for at fastholde og helst skabes yderligere behov.