Hjælp med at fylde kalenderen med kattearrangementer, så KG kan give et samlet overblik over udstillinger, såvel Fife og Viking Cats som hobbyudstillinger, klub- og kredsarrangementer samt andre katterelaterede events i Danmark.
Jeg har lavet en lille skabelon for, hvilke oplysninger der skal vises for at give brugeren et hurtigt overblik.
Hvis du selv lægger dit arrangement i kalenderen, så vær sød at prøve at følge skabelonen og opsætningen, da det gør det nemt for brugerne af kalenderen at orientere sig, når det er ens fra gang til gang. Du kan se eksempler via de to links til slut.
Ellers lægger jeg gerne dit arrangement ind, hvis du sender mig en pb med nedenstående oplysninger eller et link til en side, hvor de står:
Arrangør Arrangementets titel Dato Sted Tid Pris Tilmelding og tilmeldingsfrist Program Arrangørens website
Opslag om udstillinger er henvendt til publikum (udstillere henvises med link til arrangørens website for info om tilmelding m.m.), og det er derfor entré-prisen for publikum, der efterlyses.
[quote=Battlestar;219161]Tryk på kalender oppe i den mørkegrå bjælke, opret nyt event og udfyld så mange informationer som mulig og lav overskriften så sigende som muligt…
opret eventet og det vil være synligt i kalenderen såsnart det er blevet godkendt af en admin :)[/quote]
ok for fandt en i katteklubbens kalender godtnok først i oktober men kan se dne ik er på og tænkte jeg ville ligge den ind jo før jo bedre så folk kan nå at finde ud af om de skal med
[QUOTE=Battlestar;219161]Tryk på kalender oppe i den mørkegrå bjælke, opret nyt event og udfyld så mange informationer som mulig og lav overskriften så sigende som muligt…
opret eventet og det vil være synligt i kalenderen såsnart det er blevet godkendt af en admin :)[/QUOTE]
Vil det sige, at BB-klubbens hobbyudstilling i Kolding Storcenter d. 4. juni ikke er godkendt af Admin?
Jeg har nemlig gjort som du siger her…Jeg vil jo gerne have den hoybbudstilling på også…
[QUOTE=magicat;589671]Vil det sige, at BB-klubbens hobbyudstilling i Kolding Storcenter d. 4. juni ikke er godkendt af Admin?
Jeg har nemlig gjort som du siger her…Jeg vil jo gerne have den hoybbudstilling på også…[/QUOTE]
Jeg har for noget tid siden forsøgt at oprette Viking Cats næste udstilling i kalenderen, men den fremgår stadig ikke. Hvor lang tid plejer godkendelserne at tage? :)[/QUOTE]
Nu har jeg oprettet udstillingen. Kan du oplyse mig om, hvad det koster for publikum at komme ind?