Fysse er igen indlagt:-(

Fysse er igen indlagt:( - denne gang pga han gemmer sig, ikke spiser og drikker, har tabt sig markant, pelsen er “forkert”, humøret er “forkert”. Dyrlægen bemærkede, han var gul i slimhinder og hud - det kan enten skyldes leverproblemer, eller at han ikke har spist og drukket. Han er dehydreret. Temperaturen er i den høje ende af det normale. Han er indlagt på drop og antibiotika indtil i morgen - måske længere. Der tages et hav af blodprøver - elektrolytprøverne sendes til Tyskland. Der er tale om at scanne leveren. Han var igennem en lignende omgang i begyndelsen af december, så det er jo ikke længe siden:(
mvh Camilla bekymret for stakkels Fysse

årh for pokker da! Møgmis!

Kan han så tage og blive rask nå!

Det var da ikke særligt rart, god bedring til missen

Jeg kan godt forstå, at du er bekymret Camilla. Det lyder bestemt ikke rart. Jeg håber, at der bliver fundet frem til noget, så Fysse snart kommer på højkant igen. God bedring med ham.

Jeg sender dig lige nogle trøstekram her fra det vestjyske -kramer

Åhhh det lyder ikke godt -kramer God bedring og jeg krydser alt for at han får det bedre :kryds::kryds::kryds:

Jeg krydser fingre for at den kære Fysse snart er hjemme hos jer igen, rask og frisk. :kryds:

Helbredende tanker herfra. Kom så Fysse, bliv nu rask

Arme lille pus og arme jer :ked:… Håber Fysse kommer sig hurtigt :kryds::kryds:

Åh nej!

Det jeg ked af at høre… Jeg håber han bliver rask igen- stakkels misser

Nej Fysse, vil du nu lade være med at skræmme livet af os igen, kæmp og hæng på, store skat, så vi kan træne med CatCatcheren igen :bebe:
Fysse Fysse, bliv rask :bebe:

klap-på-skulderen-smiley til dig og NP :slight_smile:

Åh…kæreste Camilla :ked:

Jeg sender hermed mine kærligste tanker
til din dejlige Fysse.
:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:
Jeg håber af hele mit hjerte; at han snart bliver rigtig rask.

Fine…fine…missekat.
Kærlige tanker
Mona

Tak for alle de gode ønsker:-)
Fysse er på drop og antibiotika - temperaturen er stadig i den høje ende af det normale. Han har spist lidt a/d og våd i/d og har afleveret en lillebitte hård knold. Blodprøvesvar kommer i morgen. Han har fået noget, der minder om zoolac i virkning (men ikke zoolac for det var de netop udgået for). Dyrlægen beholder ham til i morgen.
Camilla

Er det luftbobler i maven igen?

Dumme Fysse græde

Nu skal han altså holde op med det der. Han kan ikke undværes i flokken hulk

Åh nej Camilla :frowning: Jeg :kryds: for at de hurtigt finder ud af hvad der er galt, så de kan hjælpe ham.

Ingen luftbobler i tarmen denne gang. Hvorfor han holder op med at spise, er et mysterium, vi skal have undersøgt til bunds.
Camilla

Øv! Stakkels Fysse - håber I får opklaret hvad der gør ham skidt tilpas, så han snart kan komme på poterne igen:)

Åhhhh nej altså, håber han snart kommer sig og at I finder ud af hvad der er galt.

Nåååårh det lille pus, håber han kommer på banen igen og droppet og medicinen virker :kryds: :kryds: :kryds:

:kryds::kryds::kryds::kryds:

Håber han kommer på højkant igen :bebe:

:kryds::kryds::kryds::kryds:

Rigtig god bedring med misser, det er frygtelig når de bliver syge. Man står så hjælpeløs.
Knus og gode tanker fra Elin