Gå amok i lidl

Så er der billige krædsetræer, kattetundler osv i Lidl.

http://www.tilbudonline.dk/tilbudsaviser/lidl/lidl.asp

Go nuts :slight_smile:

Ja hvis der ikke er udsolgt, jeg købe den sidste af den killinge krads med hylde på, i Lidl her…

Mon den rive dur?
hm 25 kroner…

Ja man skal vist være ret hurtig, nogen steder er alle hundetingene solgt så jeg på HG.

[quote=lenschow;105513]Mon den rive dur?
hm 25 kroner…[/quote]

Hvad er riven til?

de har samma slags tilbud i aldi.

Ja, æv- der er nok ikke noget tilbage den første- mangler også den rive.

Riven er til at ordne haven med sammen med kattene!

hahahahah nej undskyld jeg er fjollet for har fri om lidt (om LIDL hehe)

'Riven er til pels:-)

Jeg var i Lidl i går og kiggede også på deres tilbud, men de kattekrads er frygtelig små, men sikkert godt til helt små killinger. Den tunnel er ikke billigere end andre steder og hvad pokker den kost er til ud over at den ikke pynter aner jeg ikke for det er utopi at tro at den tager noget pels :smiley: Kamme og børster er ikke i en kvalitet som man kan bruge til noget. Det eneste der var interessant var hulen og hundesengen :slight_smile:

Jeg har købt riven og den er SKIDE god.

25 kroner! SÅDAN!

Jeg kan virkelig fjerne underuld med den.

Den kan naturligvis ikke bruges alene, men joh den er skam lige så god som de andre river jeg har kigget på til 2-300 kroner.

Jeg så også de andre ting - hulen er sej -den ville jeg bestemt købe, hvis jeg manglede, og tunnelen er ganske god kvali sammenlignet med andre katte-agility redskaber man kan få i DK - jeg kiggede ikke kradsetræer for de siger mig intet i den størrelse - men jeg er ikke enig i kritikken af de andre produkter.

MVH

Jeg tror et af de der små krasetræer holdt til to kuld her i hytten - det er ikke særlig solidt.
Men hulerne er gode

De havde dælme ikke meget tilbage i min lidl. De havde krædsetræerne, tunnelen og så lidt legetøj.

Jeg fik den der rive. Jeg kan nok ikke bruge den ordentligt siden at Helle siger at den er effektiv. For det er den ski ikke her i huset :frowning:

Og Helle, jeg havde nu godt regnet ud at den var til pelsen :smiley: Jeg vidste bare ikke hvilken del af pelsen den var til. Men det så jeg så da jeg var derude :stuck_out_tongue:

Riven er superduper til mine MCO plus Maggie

ja der er ikke meget krads i det, det er synd at det ofte er sådan nogle næsten ubrugelige ting, de sælger, for mange tror at de virkelig gør noget godt for kattene, ved at købe det, og kan ikke forstå at katten vælger at kradse i møblerne, fremfor det flotte kradsetræ :frowning:

Arh come on, folk ved godt at Lidl, Netto og lignende som regel ikke lige hænger sammen med kvalitet.

Nu snakke jeg ikke om varens kvalitet, men om at folk tror at et kradsetræ er et kradsetræ ggg og det der småpjat de sælger, har ikke ret meget at gøre med et kradsetræ, det er lidt sjovt legetøj for små, meget små killinger, hvis man ikke kan finde andet at bruge penge på