Gad vide om Cæsar bliver afhentet af opdrætter

For hun sagde, at hvis han ikke har det godt hos os, vil han blive afhentet.
Og jeg har jo fortalt hende, at Cæsar har fået sit eget hus med løbegård, hvor han er, når vi ikke er hjemme.

Men somme tider er vi hjemme - trods alt - og så nyder han alligevel livet her, tror jeg :slight_smile:

Jeg er ikke heeeelt sikker, men jeg tror du har ret i at han nyder livet :høhø: … dejlige billeder af hyggestunder.

Han ser ikke ud til at lide den helt store nød :slight_smile: JEG ville godt lade ham blive, hvis jeg havde solgt ham til dig :slight_smile:
VH
Susanne

Kæl kan man jo aldrig får nok af, men Cæsar har det vist så nogenlunde… :høhø:

Jeg tror, at Lasses betydning for dit opdræt er helt uvurderlig :hjerte:

Enig! :slight_smile:

Og hvem er det der titter frem bag computeren på det første billede?

Nu har vi set børm kat og dyner - jeg vil gerne se Cæsars privatbolig:-)

Tak alle sammen :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;748066]Han ser ikke ud til at lide den helt store nød :slight_smile: JEG ville godt lade ham blive, hvis jeg havde solgt ham til dig :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Synes nu heller ikke det lader til at Joana henter ham hjem :tihi:

Ja - på godt og ondt. Lige nu diskuterer jeg med begge børn, der mener at Cæsar skal blive boende her for altid.
Det er ikke min plan, men de elsker at han bare kan lægges om på ryggen og så slapper han helt af.
Men som vi talte om i aftes, bør kombinationen Fie x Cæsar give de mest fantastiske killinger :inlove:

[QUOTE=Highfield;748195]
Og hvem er det der titter frem bag computeren på det første billede?[/QUOTE]

Det er Fie, der sidder der og kigger med :slight_smile:

Den skal nok blive vist frem - men først når den er helt færdig.
Lige nu er der godt nok hus og løbegård, men al indretningen af denne kommer først når halvtaget er færdigt - og det har eks’en lovet bliver senest i julen :ok:

Hmm… Njaaaaaaaa… Tror da SLET SLET SLET ikke der blir hygget!! Nej!!! Eller…Ok… LIDT måske:tihi::inlove:

ser nu ellers ud til at han er godt tilfreds

Jo jeg vil helt sikkert hente ham lige om lidt, selvom jeg ikke er hans opdrætter :stuck_out_tongue: ligger du stamtavlen og kontrakten klar? :høhø:

Naturligvis - skal bare lige have ham kastreret først :tihi: