[quote=Mette Mejdahl;372113]Altså, jeg forstår simpelthen ikke hvad problemet er?
Mine Orientalere snakker da ikke så meget endda… (Jo når de er i løb SÅ gør de!
).
Jeg tror dels det er linjebestemt (min erfaring er at jo mere Siameser der er i katten, jo mere snakker den
) og dels om man fremelsker snakkeriet.
Jo der findes da Orientalere der snakker meget uden opfordring, men mine siger da ikke så meget…
Faktisk Eva, så er Mille (Europé) LANGT værrere når hun er i løb end en Orientaler! Hendes Mrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiw rrrrrrrrrrrrr mrrrrrrrrrrrrrrrriiiw rrrrrrrrrrr mrrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiw K*FT hvor ér det bare træls at høre på - nej en OSH siger MIOOOOW MIOOOOW MIOOOW og dét er da til at forholde sig til 
Nå men altså mine Orientalere er IMO ikke slemme til at larme - hvis de snakker for meget, får de besked på at holde mund. Jeg har Gaia som kán være liiidt larmende, men det er kún fordi hun har fundet ud af at hun får sin vilje ved Jimmy, når hun gør det… (tal om at kunne sno en slave om halen!!).
/Mette[/quote]
Haha, nu har jeg jo haft et par huskatte piger i løbetid og de sagde da også lyde meget som beskrevet om Mille, men det gode er at man kan snakke i tlf. uden problemer imens :klapper: (Det ved Kira jo ikke noget om :p)
Og ja, og jeg VED at jeg opmunterer mine til at snakke, de er i hvert fald alle blevet mere snakkende med årene. Så mon ikke jeg snart kunne lære sådan en siam at sige “RAAUW RAAUW MRAUUW” 
[quote=taina;372118]TAK for det helt fantastiske lydbillede :klapper:
I øvrigt er Billy jo en “muhkat”, som dog laver stemmen lidt om, når jeg snakker i telefon. Så råber han MOOOOOAAR!!! i stedet for muh… Det er der ikke kommet ret mange misforståelser ud af… eller noget 
mvh. tina[/quote]
Haha, jeg har også stoooore Diego med den bette, bette pive-stemme (typisk mco stemme), men han siger altså typisk “Nå! Ja! Nå! Ja!” eller sådan lyder det bare