Gæt en bule

I går kom jeg ind i soveværelset og blev mødt af dette syn:

Jeg fik vækket den lille terrorist… Men så forsvandt hun! :uha:

Fandt dog en mistænkelig bule i lagnet :?

Weee! Der var hun! :thumbup:

hvor cute!! :slight_smile:

Klassisk Ana-stunt :hjerte:

Det er ikke ualmindeligt at ville ind under en dyne eller et tæppe for at putte, men hun skal helst helt ind under lagnet (eller som du skrev til mig en dag, så kan ind under topmadeassen også bruges) :slight_smile:

Det er vildt sødt. :slight_smile:
Fremover er du vist nødt til at kravle ligeså forsigtigt i seng, ikke noget med at kaste sig voldsomt ned - man skulle jo nødigt mase en lille usynlig mis. :høhø:

[QUOTE=Temple Bar;1023865]Klassisk Ana-stunt :hjerte:

Det er ikke ualmindeligt at ville ind under en dyne eller et tæppe for at putte, men hun skal helst helt ind under lagnet (eller som du skrev til mig en dag, så kan ind under topmadeassen også bruges) :)[/QUOTE]

Haha… Ja den dag! Hold da op vi ledte længe… skøre lille mis! :smiley:

• Updated - - -

[QUOTE=Diana F;1023869]Det er vildt sødt. :slight_smile:
Fremover er du vist nødt til at kravle ligeså forsigtigt i seng, ikke noget med at kaste sig voldsomt ned - man skulle jo nødigt mase en lille usynlig mis. :høhø:[/QUOTE]

Haha… Vi er ved at lære det :wink:

Hvor er det dejligt du deler billeder :slight_smile: Hun ser ud til at nyde livet!

Lige nu har hun glimmerbolde spredt over hele stuen :smiley: Og render rundt og flytter på dem… tror bestemt hun hygger sig :smiley:

Det er et meget vigtigt projekt, der kræver dyb koncentration fra hendes side :smiley:

Hun lyder helt klart, som om hun er flyttet helt og aldeles ind hos jer :ok:

Ja man kan godt fornemme hun går meget op i det… Hun lægger en ind i sutskoen, tæver den lidt og henter så en ny… :smiley:

Hun virker i hvert fald ikke utilfreds :hjerte:

kæft hun er kær :hjerte:

Hun er rigtig kær…og vanvittig smuk. Sikken en farve. :slight_smile:

Dejlige Ana:hjerte: - hun skal naturligvis undersøge sit nye hjem helt til bunds… :smiley:

hehe hvor er hun dejlig :slight_smile:

Nååå! Det er jo Ana Banana :hjerte: som hygger sig ,- og det ser ud somom hun føler sig rigtig godt hjemme :thumbup::wehu:

Cats og Conni