Gæt engang hvor jeg tænker på at flytte hen

-LOL Jeg får helt lyst til at sladre -wehuu

Norge… ej, hvis det er der kunne det være for lækkert!!

Jeg skulle ellers lige til at skrive Hawaiiiiiiii, men så skal man nok være en kende langsynet.-tihi

Det ville altså ikke være pænt Karen

Desværre Bamse, Norge er det heller ikke

Jooo godt bud Kamikaze, men selvom jeg er langsynet, ja så er jeg ikke så langsynet -tihi

Nej, selvom det også er et dejlig land Joy

Så måske bornholm (selv om det jo også er DK) ellers tyskland???

NU ved jeg det…SILD -LOL…det MÅ da være et paradis for misserne -upssa

Bornholm er ikke rigtig -tommelned

-thumbs Men ja det er Tyskland vi overvejer. Det kræver dog at vi får solgt huset hernede først da det ikke har godt af at stå lukket af så længe af gangen, og haven skal jo også passes. -tihi

Om ikke andet, så fik du da landet rigtig -thumbs Men ikke øen -tihi Men du har ret…det må da være et katteparadis -tihi

[QUOTE=birtheras;57059]Bornholm er ikke rigtig -tommelned

-thumbs Men ja det er Tyskland vi overvejer. Det kræver dog at vi får solgt huset hernede først da det ikke har godt af at stå lukket af så længe af gangen, og haven skal jo også passes. -tihi[/QUOTE]

:cool: hvor spændene -jegkrydser håber i kan få huset solgt

Tyskland, ja det er jo tæt på Danmark!!

Det glæder jeg mig til at høre noget mere om!

Hvad er det i Tyskland der lokker dig derhen? :smiley:

Oh shit, så skal du til at lære DYSK

oner, vider, om…kan du nicht dein superletiv dan bist du virkelig dåm -LOL

er det ikke ganske alm at man ka sit tysk siger manden der bruger meget af sit liv i det tyske

Altså Tyskland er der hvor man handler billige dåsesodavand man bor der da ikke :smiley:

vibeke: joda der er altså rigtig skønt dernede og alt er billigere og befolkningen lærer stadig at være høflige overfor hinanden og ha respekt for andre og andres ejendomme

Joe men de taler jo kun tysk, medmindre det da er tæt på grænsen :wink: Kan en eller anden bamhjertig sjæl ikke fortælle mig hvor jeg finder smileyerne.

I øvrigt pudsigt du skriver det med respekt for andres ejendom, jeg har lige fået stjålet olie fra min tank fnys

Jamen selvfølgelig taler jeg da tysk. -tihi Det skal bare lige finpudses lidt i kanterne, så det går der vel en dag eller to med.

Tak, det håber jeg også

[quote=Bamse;57071]Tyskland, ja det er jo tæt på Danmark!!

Det glæder jeg mig til at høre noget mere om![/quote]

Jeg skal nok fortælle hvor og hvorfor

Den fortælling kommer lidt længre nede

[quote=kamikaze;57077]Oh shit, så skal du til at lære DYSK

oner, vider, om…kan du nicht dein superletiv dan bist du virkelig dåm -LOL[/quote] Jow Jow…men det er jo ikke så langt fra JYSK såååå -tihi

Selvfølgelig er det da almindelig at man kan tysk -tihi

Joo det mener jeg nu godt man kan, faktisk er der mere end 82 millioner der allerede bor der, så det må da være et godt tegn. -thumbs

Det er nemlig rigtig

[quote=Vibeke;57086]Joe men de taler jo kun tysk, medmindre det da er tæt på grænsen :wink: Kan en eller anden bamhjertig sjæl ikke fortælle mig hvor jeg finder smileyerne.

I øvrigt pudsigt du skriver det med respekt for andres ejendom, jeg har lige fået stjålet olie fra min tank fnys[/quote]

Øv øv øv øv det er bare så træls når nogen ikke kan finde ud af hvad der er dit og mit -tommelned

Efter min mand blev syg fik han pludselig lyst til at flytte tættere på børnene og det er der vel ikke noget at sige til. Faktisk ville han gerne flytte til Danmark, men det syntes jeg ikke var verdens bedste ide. Hvorfor dog flytte fra et land med god kræftbehandling til Danmark med ventelister osv.

Valget faldt derfor på tyskland, nærmere betegnet Flensburg hvor vi har fundet en lækker lejlighed som endnu ikke er færdigbygget. Den ligger med udsigt ud over Flensburg fjord og på den anden side kan man se Danmark. Så må vi så se om den venter på os eller om vi skal kigge efter noget andet.

[quote=birtheras;57097]Efter min mand blev syg fik han pludselig lyst til at flytte tættere på børnene og det er der vel ikke noget at sige til. Faktisk ville han gerne flytte til Danmark, men det syntes jeg ikke var verdens bedste ide. Hvorfor dog flytte fra et land med god kræftbehandling til Danmark med ventelister osv.

Valget faldt derfor på tyskland, nærmere betegnet Flensburg hvor vi har fundet en lækker lejlighed som endnu ikke er færdigbygget. Den ligger med udsigt ud over Flensburg fjord og på den anden side kan man se Danmark. Så må vi så se om den venter på os eller om vi skal kigge efter noget andet.[/quote]

Det lyder både rigtig spændende og fornuftigt Birthe :slight_smile: