Gæt hvad jeg skal hente på torsdag.....:-)

:hjerte::hjerte::hjerte:

Hjerteligt tillykke med at I to har fundet hinanden, Elle - han er skøn :wehuu:

Siden han nu er sort og blank og fin og dejlig, synes jeg at han skal hedde (Eddie) Murphy eller (Bob) Marley :wehuu::wehuu:

Ej hvor ser han godt ud! Han ligner sådan en rigtig superhund! :slight_smile:
Buster kunne da være godt navn, eller Albert, eller Carlos. Eller hvad med Rocky!

Napoleon kunne også være et bud:

Selvom at det måske ikke er så nemt at sige hurtigt, hvis man får brug for det…

han er klart en maluk hund… og så XXXX jeg fingre for dine misser godtager ham som en del af familien…

selv havde jeg snuppet Rollo… om end han har en forkert kulør…(min brors rollo var lys)…men han ser meget mere kattevenlig ud og jeg så er bange for de der grøndlandshunderacer ( bad expirience)

jeg håber så inderligt at du gør mit indlæg til skamme…og ønsker dig alt mulig held og lykke med en smidig sammeføring

Tillykke med den dejlige hund - håber at alt kommer til at gå smertefrit mellem ham og misserne. :kryds:

Jeg synes han skal hedde Malik. :høhø:

Jeg synes at Mega’s ide om Lupo der minder om Hugo (kan blive Lupus med tiden jo, og Professer Remus Lupus fra HarryPotter universet er en af mine favoritkaraterer)

Og så synes jeg at han ser heeeeerlig ud…! Du må vise mange billeder af ham i fremtiden. (Eller ihvertifald indtil at jeg får min egen hund engang. G)

Nuuuiiii :wehuu: Han ser rigtig sød ud…

Glæder mig meget til at høre mere om ham… Især hvordan hans første møde med dine katte gik… :smiley:

Ellers er der jo også Nukaaraq - lillebror (en af de mange varianter) :tihi::hjerte: ellers er Amaroq - ulv. eller Puisi - sæl også søøøøødt. du har jo en Nanoq så de ville jo passe sammen :wehuu:

Bare lige for at give et par bud på grønlandsk :tihi:

[QUOTE=Opus1;582656]Ellers er der jo også Nukaaraq - lillebror (en af de mange varianter) :tihi::hjerte: ellers er Amaroq - ulv. eller Puisi - sæl også søøøøødt. du har jo en Nanoq så de ville jo passe sammen :wehuu:

Bare lige for at give et par bud på grønlandsk :tihi:[/QUOTE]

Puisi udtales blødt P næsten som Buisi.

En hund kan sagtens skifte navn - bare rolig.

Han er altså ikke en slædehund:-) Eller en grønlandshund - han er en blandinghund - samojeder går fint med andre dyr. Det er en træk,vogter og hydehund:-) bare for lige at slå fast, at han altså ikke er en trækhunderace - jeg synes nu heller ikke han ligner det.

Men de grønlandske navne er gode - Lupus hedder min lærers hund, min venindes hund hedder Trold og min bedste ven Malik:-)
Det er gode navne, men jeg må hellere finde et andet.

Vincent tror jeg. Eller Joye

jeg er lidt på jagt:-)

Jeg stemmer for Amaroq :rock: :tihi: Det er da både pænt og passer til ham :wehuu:

Så synes jeg at han skal hedde Tim… :smiley: Han ligner lidt en Tim, glad-i-låget og sød…

Jeg stemmer for Sammi, når han nu er en samojedeblanding :slight_smile:
Dejlig ser han godt nok ud :wehuu:

Jeg har haft 4 hunde, og de har alle sammen heddet Kenzo, og hvis jeg får hund igen, så skal dén også hedde Kenzo!

Så jeg synes Kenzo er flot:tihi:

Ellers af dejlige hunde jeg kender er der, og har været været…

Milo
Mango
Bjørn
Samson
Tikko

Men Vincent kan du jo også bruge, det bliver højpopulært lige om 5 minutter, og da hunden ikke er fra i Torsdags, så ser det ud som om du kommer først:ok:

Jeg på følgende

Joye

Vincent

Spike

Noah

Marley

Benji

Men ih det er svært!

Tim er sødt, men her bor jo en Tip:-)

Hunde kan sagtens skifte navn, vores Fnuggi hed Fundo da han flyttede ind :wink:

Helle - Mener du Joey? Ellers er jeg nysgerrig efter hvordan det udtales? :slight_smile:

Åhhh hvor ser han dejlig ud en “rigtig” hund :inlove:og man kunne jo kalde ham Lucky for det tror jeg. at han er:juhu::wehu::wehu::klap:

Cats og Conni

[QUOTE=lenschow;582742]Jeg på følgende

Joye

Vincent

Spike

Noah

Marley

Benji

Men ih det er svært!

Tim er sødt, men her bor jo en Tip:-)[/QUOTE]

:juhu::juhu::juhu::juhu:

Marley-Marley-Marley

:hjerte::hjerte::hjerte:

[QUOTE=Tante Tut;582624]

Siden han nu er sort og blank og fin og dejlig, synes jeg at han skal hedde (Eddie) Murphy eller (Bob) Marley :wehuu::wehuu:[/QUOTE]

Sort? :uha: :gruble: Er det ikke ham den flerfarvede med høstak-håret? :høhø:

Hen ser rigtig sød ud, med mine ikke-hundemenneske -øjne :slight_smile:

Af de navne du nævner kan jeg af en eller anden grund bedst li’ Spike. Måske det har noget med håret at gøre :wink:

Spike - det jo ham der waliseren i Notting Hill :uha: :besvimer:

Og bulldoggen i “Tom & Jerry” :tihi: