Gæt hvor mange?

Det der mønster kan da gøre alle forelsket

1 Synes om

Et forsinket tillykke med de tre små :heart_eyes:

1 Synes om

Tillykke med trillingerne. :flag:

Hun har været dygtig til at lave en i hver farve, så de er nemme at kende forskel på. :tihi:

2 Synes om

Det er godt for størrelsen med et lille kuld kan jeg se, de har taget hhv. 29, 24 og 25 gram på siden igår :slight_smile:

7 Synes om

Nurh hvor søde :blush:

1 Synes om

Er der fløde i baren? :slight_smile:

1 Synes om

Hvor er de altså fine, og hvor ser mor stolt ud :heart:
Når det så er sagt, så gav hun liiiiige en kende for hurtigt op - jeg bad om 7 stk, altså :wink:

1 Synes om

I am also in love :lovelove: Og nøj det sidste billede er nuttet. :heart_eyes: Tillykke med dem!

1 Synes om

Stort tillykke med de tre små… :heart_eyes::balloon::denmark:

1 Synes om

Tillykke med de tre små pus💕

1 Synes om

Mange tak alle sammen :slight_smile: De trives de små. Det der kniber pt er at finde på et passende navnetema :slight_smile: Synes ikke nogen af dem jeg har lige passer til dem… Så skulle nogen ligge inde med det perfekte tema til trioen der, må I gerne komme med dem? :slight_smile:
Pt hældes der nok til Jim Butchers “Codex Alera” serie :slight_smile: Meeen… Jeg ved ikke helt…

3 Synes om

Kipling’s Jungle Book Shere Khan
Kipling’s Jungle Book Bagheera
Kipling’s Jungle Book Leela

Det koster en LOL

1 Synes om

Tak, dog ikke lige en bog jeg har et forhold til (og så er det lidt for brugt), så du får ikke en :p:

2 Synes om

Vissevasse - det er en klassiker, du elsker den … så hit med en :breakdance:

1 Synes om

Ja, nemlig, og derfor alt for brugt :wink:

Nååh, jeg tror vi ender på Troldepus serien, efter lige lidt barndomstænkning igår. Ikke helt fast sat endnu, men bliver så nok Troldepus, Pussi Troldunge og enten Finnerik eller Niko :slight_smile:

7 Synes om

Eller ‘De 5’, ‘Far til Fire’, 'Battler Britton* … nånej LOL

Måske ikke lige de ideelle temaer (og det sidste ved jeg slet ikke hvad er :hoho:) med det antal :muhaha: Selvom jeg nu med glæde læste en del De 5 bøger som barn :slight_smile:

1 Synes om

Uh hvad med Palle, Polle og Ruth fra “Ude på noget”? Ude på noget - Wikipedia, den frie encyklopædi
Ude på noget - 5 minutters klip - YouTube

3 Synes om

Hell no! :klappe: Det er fa’me nogle grimme navne! :p:

Jamen, det var en FANTASTISK børnetime! Og Ghita Nørby var Ruth. Hvem vil ikke gerne være Ghita Nørby??? :wink:

2 Synes om