Gæt hvor mange?

Ja, hvor mange tror I, at min smukke Athea her gemmer på? Billederne er taget igår, og hun er på dag 63 idag :slight_smile:

Jeg ved godt hvor mange jeg er overbevist om at hun får :smiley: :rock:

Hold da op en mave den smukke Athea har fået:-) Jeg skyder på 5 små lækkernumser:hjerte:

Jeg tror at der er 6 små basser :slight_smile:

Jeg skyder på 5 - hun ser lidt skæv ud på den gode måde :smiley: :hjerte:

Uanset hvor mange der er, så er jeg sikker på at det bliver de skønneste små blåstribede kaniner! :tihi:
Men jeg tror også på 5 babyer - er enig med Pernille i at hun ser skæv ud på den gode måde :slight_smile:

Jeg har forsøgt at pudse min krystalkugle.
Den siger 5 lækre og meget smukke killinger ( 4 drenge og 1 pige) :heya:

[QUOTE=DK Lindvig;1185194]Jeg har forsøgt at pudse min krystalkugle.
Den siger 5 lækre og meget smukke killinger ( 4 drenge og 1 pige) :heya:[/QUOTE]

Jeg håber den har kønsfordelingen forkert :tihi:
Hvis hun skal følge sin statistik får hun dog 3 drenge og 2 piger… Men jeg vil hellere hun får 3 piger og 2 drenge - og alle sunde og raske! :kryds:

Jeg stemmer på 8. :thumbup: :tihi:

Helt enig, at de er sunde og raske er det vigtigste (antal og køn er sekundært … men alligevel sjovt at gætte på) :cool2:
Håber hun giver dig, hvad du ønsker, og glæder mig allerede til at se billeder af dem efterhånden som de vokser op.
“Dine” killinger er altid ufatteligt smukke :besvimer:

Gætter på 5 :thumbup:

Mit første tal der poppede op i mit hoved … var 13 :smiley:
Lidt urealistisk! men hun minder mig om en badebold :smiley:

Jeg vil også sige 4-5 stykker. :slight_smile:

Hun ser stor ud, på antal-måden, og ikke “bare” ekstra huld-måden… :tihi:
Og som Hanne glæder jeg mig også til at følge disse killinger, “dine” er altid så helt vildt kære og smukke. :hjerte:

5! og så skyder jeg for din skyld på 3 piger og to drenge :slight_smile:

5 styks :wink:

men uanset hvor mange der kommer vil de være dejlige…

1 håndbold…:stuck_out_tongue: Nej jeg tror der er 5.

mindst 1 :ok:

5 som hun plejer :slight_smile: men er bange for der er 4 drenge og kun 1 pige. håber jeg tager fejl !

Siger også 5 :wink: Hvem er farmis?

Typisk dig, at du fortæller, hun er drægtig samme dag, som hun skal nedkomme :venter:

Smukke Athea, kan du trille hen i din fødekasse og komme i gang :slight_smile: Der er jo ikke noget ved at sige fem, når alle ande også gør det, men så må jeg i stedet skille mig ud ved at gætte på fem piger :rock:

Mon ikke der er 5 i hende… Synes også det ser sådan ud :slight_smile: