Gæt hvor mange?

Jeg vil gætte på 7 :slight_smile:

Gætter på 5 smuklinger :slight_smile:

Hov… Silas selvfølgelig :smiley:

Det håber jeg også at du gør! Men 3 drenge og 2 piger vil nu ikke være heeelt dårligt sådan ifht hvilke killingekøbere, der har udvist interesse i kuldet her :slight_smile:

[QUOTE=galath;1185245]Typisk dig, at du fortæller, hun er drægtig samme dag, som hun skal nedkomme :venter:

Smukke Athea, kan du trille hen i din fødekasse og komme i gang :slight_smile: Der er jo ikke noget ved at sige fem, når alle ande også gør det, men så må jeg i stedet skille mig ud ved at gætte på fem piger :rock:[/QUOTE]

Årh, hun er da ikke nedkommet endnu :tihi: Men ja, hun må gerne gå igang, sådan i eftermiddag havde passet rigtig fint, men næh nej… :venter:
Haha, ja indtil videre har hun fået 3 piger+2 drenge, 3 drenge+2 piger og 3 piger +2 drenge, så HVIS hun nu fik 3 drenge og 2 piger denne gang ville det være rigtig spøjst :smiley:

Det tror jeg så er for mange - som flertallet herinde også gætter på, så er jeg overbevist om at hun får 5 :høhø:

Ja, nemlig ja :smiley:

5 mus - 3 slemme drenge og to engle piger :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

4 eller 5 stk [:thumbup:](javascript:void(0))

Cats og Conni

Jeg tror hun får en enkelt puddelhvalp og 4 killinger. Det drømte jeg nemlig i nat…

Det var en abrikosfarvet minipuddel, og 3 piger og en dreng… Alle for øvrigt med puddelkrøller…

Ja ja, der kom sørme 5 små makreller… :flag:

Og så kom der sørme lige en til - så det blev Maja der gættede rigtigt, og alle os andre med hvad hun “plejer” og “skæv kat”, der fik en lang næse :nananana:

Men 6 fine makreller, hvor to er blå og fire er sorte, hvorunder en er sort sølv, tiden må lige vise om de andre er (især de blå kan jeg ikke se det før de udvikler det i bunden af pelsen om nogle uger). Har ikke pillet så meget. Men to piger og fire drenge, er det blevet til :slight_smile:

Tillykke :smiley:

:thumbup:

Dejligt det er veloverstået, og alt er ok :slight_smile:
Tillykke med det fine kuld :slight_smile:

Tillykke med dem :slight_smile: Havde helt glemt denne tråd .)

Tillykke :slight_smile: host billeder host

Du er helt sikker på at den ene ikke er en forklædt puddelhvalp?

Du er nok nødt til at vise biller, for ellers tror jeg ikke på at der ikke er en puddelhvalp i mellem.

Tillykke med de små :stork: :stork: :stork: :stork: :stork: :stork:

Jeg glæder mig til billeder :smiley:

:flag::hjertehop::flag:

Tillykke med sekslingerne

Tillykke med dem! :hjerte:

Tillykke med de 6 små:stork::hjerte::stork::hjerte::stork::hjerte::stork::hjerte::stork::hjerte::stork::hjerte:

Stort tillykke og velkommen til verden små striber:flag:

Tillykke, Eva og Athea :slight_smile: