Gaia & Flap hos Felicious

Hejsa!

På udstillingen i Billund var Felicious Studios på pletten, og Kira var så venlig at få mine misse-kræ fotograferet for mig :thumbup:

Gaia var rimelig medgørlig og vi har fået nogle flotte billeder af hende - Flap derimod… tja… man er jo Flap, så man har ikke tid til andet end at kæle og gøre sig til, så hans billeder er… hehe… tjaaa… lettere kiksede - men jeg har fundet to som var tålelige :inlove:

Først min Smukke Diva Gaia:

Og så Kælegrisen Flap:

Er de ikke dejlige? :wehuu:

/Mette

:thumbup::wehuu:

de to første- WAUW!!!

Fantastiske billeder af 2 skønheder :inlove: :inlove:

Fantastisk flotte billeder

:thumbup::thumbup::thumbup:

De er SMUKKE -love

WOW, nogle flotte billeder af nogle alt for smukke katte! -uuh-lovelove Især det første er da helt fantastisk! :thumbup:

Hehe, men der er da vist ikke tvivl om hvem der er mest fotogen… :tihi::fin:

Fantastiske :ok:

Jo for søren hvor er de dejlige Mette :wehuu:

Jeg er helt måløs over de smukke og fotogene katte. Vanvittigt gode billeder :wehuu:

De er blevet fantastisk flotte :wehuu::wehuu::wehuu:

Jeg synes, Susannes force er at få noget særligt frem for alle katte og det har hun endnu engang formået med dine lækre katte :thumbup:


Øj, en profil… hun er bare drop-dead gorgeous, den pige :besvimer:

Og at Susanne er et geni ved vi jo efterhånden - tager hun mon på hjemmebesøg? :fløjte:

Hej Mette
Åh smukke misser.:wehuu:De er bare dejlige og super gode billeder af dem alle… :ok:

Er du da vimmer for nogle billeder - og katte!

Øv hvor ville jeg gerne have så smukke billeder af Missebarnet!

Det gør hun faktisk :stuck_out_tongue:

Hahahhaah, åh de billeder af Flap *Ggg Han ligner bare en med så meget kærlighed i sine øjne :hjerte: Han tænker sikkert: “Stop nu med det pjat, nå! Og NUS i stedet!!” :wehuu:

Wow.! Der er vel nok et par fantastisk smukke misser. -lovelove

  • Og en mega dygtig fotograf…
    .

Waaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuw!

Overflotte billeder! -surrender:hjerte:

Hun laver goooodt nok gode billeder! Hvor er det fedt vi kan lokke hende til at komme på udstillingerne :slight_smile:
VH
Susanne

:thumbup: Wauw nogle super gode billeder :thumbup: Modellerne er jo også fantastiske :wehuu: Man kan se det er en fotograf der forstår at håndtere kattene :thumbup:

De er SUPER dejlige :slight_smile: Sikke nogle flotte billeder!