Gaia prinsessen af tilst

ja, det er vist meget meget længe siden jeg sidst har lagt lidt billeder ind af vores coon gaia, Gaia er snart 4 år og har boet hos os i tæt på et år. hun er faldet rigtig godt til her hos os og har virkelig udviklet sig fra en noget sky og nervøs kat til en meget fremmelig og rolig kat, rolig skal dog tages med et gran salt, for hun gør virkelig sit til underholdningen og for at få sat vores hjem på den anden ende, Gaia er nok det største madorgel vi har haft i huset overhovedet, hun lever helt klart efter mottoet, er det mad er det mit og det skal spises med det samme, hun er ganske enkelt alt-ædende og ja fik hun lov ville hun osse ha alkoholiske tendenser, for hun elsker åbentbart osse bailey, men der sætter vi nu grænsen. billederne er taget igår aftes.

Dejligt at høre om hvor godt hun er faldet til og se de skønne billeder.

Teresa

Tak for kigget, Johnny. Skønt at høre, hvor godt hun er faldet til. Men lidt kæl og god bespisning har nok været medvirkende. :smiley:

Endnu en smuk kongelig missekat :hjerte:

Hun ser godt nok dejlig ud :wehuu:

Hun er godt nok dejlig!! Hvor er hun fra - altså opdræt? min veninde har en som ligner den forbløffende meget i udtryk!

dejlige billeder…hun er en virkelig smuk prinsesse