Gamle yndligshits

ÅÅÅÅHHHHHH :besvimer: :besvimer: :besvimer: :besvimer:

Den er osse super med Elvis og sågar i U2-udgaven!!!

En af mine ynglings i den svenske boldgade er: Caramba - Hubba Bubba Zoot Zoot, en rigtig god og glad en :D:D

[ame=“- YouTube”]YouTube- Caramba - Hubba Bubba Zoot Zoot[/ame]

Det var en af mine store ynglingshits… åhhh hvor jeg hørte den maaange gange… tak for den :ok:

[quote=Mie;286601]Pink Floyd har lavet mange gode “Pink Floyd Mother” er en af dem :slight_smile:

YouTube- Pink Floyd Mother[/quote]

Pink Floyd Projekt gav gratiskoncert i Kilden her i sommer, og det var FEEEDDTT!!! :yah: :yah:

Neeej, nu hyler jeg jo…!!! :græde: :græde:

så er der jo også den her… den er godt nok 70’er - men jeg er også 81’er så den ER gammel for mig -LOL

[ame=“- YouTube”]YouTube- boney m-rasputin[/ame]

Aj, nu smelter jeg da. Dem var jeg godt nok stor fan af i mine meget tidlige teenageår :slight_smile:

F r David Words.
Den har jeg hørt en million gange, uha, den er god.
Hilsen Lisbeth
[ame=“- YouTube”]YouTube- Words Don’t Come Easy **F.R. David **(lyrics)[/ame]

[ame=“Showaddywaddy, Under The Moon Of Love - YouTube”]YouTube- Showaddywaddy, Under The Moon Of Love[/ame]

[ame=“Mud Rocket - YouTube”]YouTube- Mud Rocket[/ame]

[ame=“- YouTube”]YouTube- Red Squares - All My Crying[/ame]

Det er lidt snyd at kalde det et yndlingshit, men jeg poster det, så I kan se den nydelige unge mand på trommerne - det er såmænd min papfar, da han var 20 år gammel og lige kommet til Danmark, det lille skind (han er oprindeligt englænder). Pudsigt, ikk? :slight_smile:

Den her har jeg danset til mange gange

I can help

[ame=“I Can Help - YouTube”]YouTube- I Can Help[/ame]

Mange mange tak Anne (M&M’s mor).
Næste gang vi ses - må jeg lære det… :hjerte: :hjerte: :hjerte:

[quote=Coon Danica;286617]F r David Words.
Den har jeg hørt en million gange, uha, den er god.
Hilsen Lisbeth
YouTube- Words Don’t Come Easy **F.R. David **(lyrics)[/quote]

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa det er en af mine favoritter

Ja, den er bare såååå god.

jeg elsker denne her :slight_smile: mega gamle minder

[ame=“- YouTube”]YouTube- THE HOLLIES - He Ain’t Heavy, He’s My Brother[/ame]

Nahhhh.jeg tør ikke at komme med Barry White men han er min favo…specielt de gamle 70 numre…

[ame=“- YouTube”]YouTube- Far,Far Away[/ame]

nu hvor vi alligevel er kommet helt op i 80erne … så KAN jeg altså over ikke komme uden om den her… den er bare så i ørefaldende og teksten… ja - den er bare sort :slight_smile: mn den var det store hit i gymnasiet og vi hoppede rundt til alle remix’ene

[ame=“Nik Kershaw - The Riddle [Lyrics] - YouTube”]YouTube- Nik Kershaw - The Riddle [Lyrics][/ame]

[quote=litza;286624]Den her har jeg danset til mange gange

I can help

YouTube- I Can Help[/quote]

Nej, nej, nej - den havde jeg da også glemt alt om !!! :slight_smile: :slight_smile: Den har jeg også danset til masser af gange - lørdagsbal på Ulsted kro!!! En to samle, en to samle :thumbup: