Gammelt billede.. kender nogen de her burmesere?

Som nævnt i en anden tråd fandt jeg her til aften en gammel CD med billeder. En af mapperne på den hed “kattetræf” - det må ha’ været fra NG’ens dage…

Desværre var der ikke billeder af mennesker, men der var en del (desværre uskarpe) billeder af nogle burmesere…

Så er der nogen der kan genkende sine katte? Og som har holdt et kattetræf i 2002? L

Jeg kan sige farven på dem og det er vist alt :wink:

Måske Beydana eller Mea Culpa :slight_smile:

Beydana er et meget godt bud :slight_smile: Medmindre Linda har haft burmesere før Isadora, er 2002 lidt tidligt for hende. Men jeg ved, Katrine var med i NG’en, så det kan sagtens være hendes katte :slight_smile:

Katrine var også min umiddelbare tanke. Hun havde en blå hankastrat og en tortie?

Det ligner meget Katrines to gamle blandingspiger (burmeser og hellig birma, så vidt jeg husker) og så havde hun vist en blå burmeser på et tidspunkt…

Sjovt :slight_smile:

Er der nogen der kan huske at ha’ været med tild et? Jeg er SIKKER på jeg ikke har været alene afsted. Og hvor henne i landet snakker vi om? Det eneste kattetræf jeg kan huske selv var et med en hitte-tortiekat… (får dét nogen klokker til at ringe?)

[QUOTE=TrekkieGrrrl;915632]Sjovt :slight_smile:

Er der nogen der kan huske at ha’ været med tild et? Jeg er SIKKER på jeg ikke har været alene afsted. Og hvor henne i landet snakker vi om? Det eneste kattetræf jeg kan huske selv var et med en hitte-tortiekat… (får dét nogen klokker til at ringe?)[/QUOTE]

Katrine bor omkring Horsens…

Hm. Kan det passse at det var hende der på et tidspunkt havde den tortie-hittekat? Jeg mener det var en der blev fundet meget drægtig og fik killinger. Det var en af de første gange der sådan blev samlet ind til en hittekat via NG’en (eller muligvis DeKatten… jeg kan ikke huske hvornår det ene stoppede og det andet begyndte :))

For det synes jeg nemlig var i det gebet. Og jeg kan som nævnt kun huske at ha’ været med til ét kattetræf, dengang. Det betyder ikke at der ikke KAN ha’ været flere… bare at jeg ikke husker ret godt L

Selvom Anns hukommelse plejer at være meget god, så er jeg sikker på, at Katrine (som jo også er bruger herinde) kommer på banen på et tidspunkt :slight_smile: Det kan jo endda være, hun kan huske, om hun har holdt kattetræf for NG’en :wink:

Jo men der var jo flere med til det kattetræf. Jeg blev blandt andet kørt derned af en eller anden. Jeg MENER faktisk at Joan (Jojo) var med også…
Og det kunne jo være der var en klokke der ringede så flere kunne huske noget…

Det er Katrines Patsy den bruntortie, og hendes blå kastrat, kan ikke lige huske hvad han hed, stamnavnet var Kanbalue eller noget i den stil, og jeg tror den lyse tortie var en af blandingspigerne,men mon ikke Katrine kommer til på et tidspunkt, men jeg er 99 procent sikker

KH
Linda

Nej før 2002 havde jeg “kun” persere og huskat :slight_smile:

KH
Linda

[QUOTE=mea culpa;915690]Det er Katrines Patsy den bruntortie, og hendes blå kastrat, kan ikke lige huske hvad han hed, stamnavnet var Kanbalue eller noget i den stil, og jeg tror den lyse tortie var en af blandingspigerne,men mon ikke Katrine kommer til på et tidspunkt, men jeg er 99 procent sikker

KH
Linda[/QUOTE]

Tak :smiley:
Det er jo meget sjovt at få opklaret sådan noget :slight_smile:

Der er tre andre billeder her… Hvis nu “ejeren” dukker op :slight_smile:

[QUOTE=mea culpa;915690]Det er Katrines Patsy den bruntortie, og hendes blå kastrat, kan ikke lige huske hvad han hed, stamnavnet var Kanbalue eller noget i den stil, og jeg tror den lyse tortie var en af blandingspigerne,men mon ikke Katrine kommer til på et tidspunkt, men jeg er 99 procent sikker

KH
Linda[/QUOTE]

Han er altså lilla - og han hedder Sofus (Kanbalu X-ray), den chokoladetortie er Freja :slight_smile: Patsys stambogsnavn er Nadikat Apatche.

Var der mere I ville vide? :stuck_out_tongue: :tihi:

Nørd :tihi::tihi:

[QUOTE=Camischa;915715]Han er altså lilla - og han hedder Sofus (Kanbalu X-ray), den chokoladetortie er Freja :slight_smile: Patsys stambogsnavn er Nadikat Apatche.

Var der mere I ville vide? :stuck_out_tongue: :tihi:[/QUOTE]

WOW!

I skal ikke være så imponerede … Google er en af mine bedste venner :wink:

Well… Godt Googlet så :smiley:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;915658]Hm. Kan det passse at det var hende der på et tidspunkt havde den tortie-hittekat? Jeg mener det var en der blev fundet meget drægtig og fik killinger. Det var en af de første gange der sådan blev samlet ind til en hittekat via NG’en (eller muligvis DeKatten… jeg kan ikke huske hvornår det ene stoppede og det andet begyndte :))

For det synes jeg nemlig var i det gebet. Og jeg kan som nævnt kun huske at ha’ været med til ét kattetræf, dengang. Det betyder ikke at der ikke KAN ha’ været flere… bare at jeg ikke husker ret godt L[/QUOTE]

Tortie som hun hed blev fundet på Fyn af, hmm, Louise og blev så transporteret ned til mig på Lolland, hvorfra Tortie og hendes 6 skønne killinger blev videre-formidlet,
ja Tortie var den første hittekat vi samledes om på NG’en, derfor lagde jun osse navn til Tortie-kontoen :rock: