Gammelt billede.. kender nogen de her burmesere?

Ja, sådan helt uden at have været med i katteverdenen/fora dengang, så tænkte jeg også på Katrine Beydana ud fra billedet af kattene. Synes nemlig det ligner hendes :slight_smile:

Sofus, ja! Der var allergisk, og det viste sig at være parfume i rengøringsmiddel, ikke foder…
Hvad man dog går og husker på…

[QUOTE=Camischa;915715]Han er altså lilla - og han hedder Sofus (Kanbalu X-ray), den chokoladetortie er Freja :slight_smile: Patsys stambogsnavn er Nadikat Apatche.

Var der mere I ville vide? :stuck_out_tongue: :tihi:[/QUOTE]

:høhø::klap:

lige i øjet :thumbup:

Lisbeth, jeg boede i Århus dengang - i Bispehaven, men jeg kan slet ikke huske, at du har været hjemme hos mig :gruble:Men jo, jeg holdt da vist godt nok et enkelt træf dengang :s:tihi:

Jeg kørte vist engang med dig til et andet træf i Stouby? Du samlede mig op på Ringvejen i Hasle og så samlede vi vist Joan op i Hovedgård :confused: Hende vi besøgte var Mette med værkstedsmiverne. Een kom vist til at hedde Kina og var der ikke også en Rosin - og så een, der flyttede over til Kate.

Jeg var dernede et par gange. Fulgtes vist også med Niels og Tina (Gizzemissen) engang. Dorthe (Elwarth) var også med, så måske kan hun huske lidt mere.

Men super sjovt at se billederne :slight_smile: På det første ses Patsy, Freja og Sofus.
Missen i klatretræet må være Tabita (lilla burmeser). Så kommer Sofus og Patsy igen. På sidste billede er Afrodite (Frejas søster).

Den eneste af misserne jeg stadig har er Freja. Hun fylder 13 om en måned.

Ha ha :høhø:

Se hvad jeg fandt

Lige netop fra træffet hos Mette i Stouby. Det er mig, der holder killingen og Joan, der fortograferer, tror jeg (jeg havde ikke fået sådan et smart digital-kamera endnu :tihi:). Kan se, at Trine Piltoft også var med :slight_smile:

Ih så har jeg altså været til TO kattetræf i “gamle dage” :smiley: Wow det kunne jeg slet ikke huske. Jeg har fået blandet tingene sammen så :slight_smile:

Og heh et billede af mig :smiley: Det her må ha’ været senere end februar, for den bluse fik jeg i anledning af min mormors 100-års fødselsdag. Som netop var i 2002, men først i Maj. Hvor sjovt :smiley: Jeg har den forresten endnu L

Og Tortie… det var jo DET hun hed. Og Tortiekontoen :dokdok: SELVFØLGELIG!

Var det godt nok MIG der kørte? Så har der i al fald været en anden til at dirigere og lege “GPS” for jeg ville aldrig selv ha’ fundet ud af Århus i bil dengang L

Kina… ja det navn siger et eller andet :slight_smile:

Heh hvis det VAR i NG’ens dage må der egentlig ligge noget online om det endnu :slight_smile: Billederne er fra 16.02.2002

Ja, jeg var også til træf hos Mette engang, men først efter værkstedsmiverne var flyttet. Så jeg har ikke været der dengang, du var der, Trekkie.
Jeg kan huske, vi var rimeligt mange, det var godt vejr, og vi sad og hyggede på terrassen :slight_smile:

Venligst
Dorthe

Årh, det var godt nok en tur nedad Memory Lane. Det må have været i sommeren 2003 jeg var med sammen med blandt andet Katrine og Dorthe, det passer nemlig med at jeg var afsted på min første udstilling i juli samme år hvor Dorthe var back up :wink:

Åh ja, da vi var på udstilling i et lille medborgerhus med udendørs (:uha:) sceneshow. Jeg kan huske, at det var første gang, jeg mødte Camilla Baird. Og så kan jeg huske, hvor rystende nervøs du var:høhø:

Venligst
Dorthe