Gandei hos tanddyrlægen

Vores dyrlæge, mente at Gandeis tænder havde det skidt og ville gerne have gjort noget ved det. :frowning:
Jeg blev enig med mig selv om at hvis nogen skulle rode med hans tænder, så skulle det være en der vidste hvad de havde med at gøre. Så vi fik en tid ved Lizette Slot, der var han i går.
Hun sagde at hun ville fjerne de tænder der var ramt og gøre det der skulle til.:ked::ked:
Min mand hentede ham kl. 16. Jeg sad på arbejdet og ventede ved telefonen, for at høre hvordan det var gået:bebe::bebe:. Da han endlig ringede var jeg næste et nervevrag. :kryds:
Jubiiii:wehu::wehu: ikke en tand fjernet, hans tænder var rigtig fine. Han har fået skåret tandkød af, foran på tænderne, men ellers ikke noget. Jeg er bare så glad

Godt det gik så nemt. Men vildtvoksende tandkød giver normalt ikke de bedste langvarige prognoser - heller ikke selv om det skæres af.

Du skal holde godt øje med kattens mund!

Dejligt, der ikke skulle mere til :slight_smile:

Lizette har nemlig styr på tingene, og vi har i hvert fald fuld tillid til hende!

[quote=Lis Dahlstrøm;534354]Godt det gik så nemt. Men vildtvoksende tandkød giver normalt ikke de bedste langvarige prognoser - heller ikke selv om det skæres af.

Du skal holde godt øje med kattens mund![/quote]
Han skal til kontrol om 4 uger og igen om 6 mdr, og han skal lære at få børstet tænder.