Går du med smykker til daglig

Vi har lige haft gæster og min veninde spurgte mig om jeg altid gik med SÅ mange smykker. Jeg kunne fortælle hende at det gjorde jeg altså og at jeg ikke syntes at det er ret mange.

Jeg har på hver ringfinger to ringe, på venstre arm et ur og på højre et armbånd. En halskæde om halsen og en ørering i hvert øre. Det er da ikke mange smykker syntes jeg :høhø:

Hvad bruger du af smykker i dagligdagen?

Jeg har min vielsesring, en halskæde, et ur og et par øreringe.
Hilsen lisbeth

Min vielsesring er der altid.

Ofte har jeg mine tre Troldekuglearmbånd på, og skifter mellem nogle forskellige Troldekuglehalskæder.

Øreringe er kun til festlige lejligheder.

Jeg har min forlovelsesring på venstre og et armbånd jeg har fået af min kæreste på venstre arm.

Ellers går jeg normalt ikke med smykker :slight_smile:

Jeg har som regel altid smykker på, hvis jeg husker det.

Jeg har tre ringe på den venstre ringefinger, de høre sammen :slight_smile:
min margorit fingering på højre ringefinger.
Øreringe (Har jeg altid i)
Ur på venstre arm
Halskæde. Der har jeg tre jeg skifter imellem. En med tro-håb-kærlighed (3 løse vedhæng) Min margorit halskæde, eller min RW halskæde.

Pt går jeg dog med tørklæde, fordi jeg er forkølet, og så har jeg ikke halskæde på :slight_smile:

Synes ikke det er mange smykker :slight_smile: Men det er nok også hvad man er vant til :slight_smile:

Jeg har altid øreringe i (bare nogle små nogle), ellers har jeg ikke nogle smykker jeg har fast på hver dag…

Jeg har et par øreringe, et ur og min vielsesring. Nogen gange tager jeg også en halskæde på.

Ingen smykker og intet ur :slight_smile:

Men jeg synes alligevel ikke, at du bærer voldsomt mange smykker. Det er vist meget normalt :slight_smile:

jeg bruger ikke smykker… overhovedet…

min forlovelsesring og min vielsesring har jeg taget af

dels kunne jeg ikke holde ud at have dem på og dels hang de uhjælpeligt fast i kattenes pels hver gang jeg nussede dem… det gik ikke

min navlepiercing tog jeg ud for den helede aldrig rigtig…

så nej - ingen smykker til mig overhovedet

[quote=Beydana;364801]Ingen smykker og intet ur :slight_smile:

Men jeg synes alligevel ikke, at du bærer voldsomt mange smykker. Det er vist meget normalt :)[/quote]

Tak, det er nok fordi at mine ringe ser mere voldsom ud, de er ret brede alle sammen og fylder nok det der ligner 4 på hver finger :høhø:

Jeg har altid mine 6 øreringe og 2 ørepiercinger i…
Jeg har min ring på til dagligt, når jeg ikke er på hospitalet
En halskæde har jeg oftest på :slight_smile:

Det er mine også. De er robuste og håndlavede. Jeg har temmelig små og tynde fingre. Heldigvis er de købt enkeltvis, så folk der ser mig ofte har ligesom vendet sig til det, og så lægger de ikke mærke til, at der kommer en ekstra til :tihi: Men folk der ser mig første gang, kan godt knytte nogle kommentare dertil :slight_smile:

Jeg går altid med smykker/accessories og de er altid tilpasset min påklædning, så idag har jeg én ring på (aldrig mere end én ad gangen), øreringe og så havde jeg en hårbøjle på tidligere.

Andre dage har jeg halskæde på - eller et stort tørklæde i halsen, men jeg er holdt op med at gå med ur og jeg bryder mig ikke om at have armbånd på, når jeg arbejder, så de er blevet helt afskaffet :slight_smile:

Jeg har altid 3 øreringe i.
Min halsekæde + armbånd som er i samme serie.
Nu en ekstra halskæde. (tager nok snart af - kan ikke vænne mig til at have 2 på)
Og en ring på hver langefinger.

Det er hvad jeg altid går med.

Ingen smykker overhovedet.
Hvis jeg har halskæde på føler jeg der er noget som kilder mig, her tænker jeg næsten altid edderkop, og så panikker jeg hver gang jeg mærker kæden… Arggh, hjææl.p!!! Nej vendt, det er bare halskæden…

Jeg tager nogle gange lidt smykker på når jeg skal til sammenkomster.

Jeg har for det meste altid smykker på.
Til hverdag 2 ringe på, øreringe og armbånd og sommetider halskæde.

Nej, det bliver man vænnet fra, når man arbejder/studerer som sygeplejerske :thumbdown:

Jeg har 6 fingerringe som aldrig forlader mine hænder. Heller ikke når jeg går i bad. Det var endnu en af de ting der trak ned ved jobbet på plejehjemmet, for der måtte jeg nemlig ikke have dem på.

Jeg gider ikke gå med mit ur når jeg bare går herhjemme, for der har jeg hele tiden et ur jeg kan kigge på. Men når jeg kommer i gang igen, så kommer uret tilbage på armen. :slight_smile:

Jeg ELSKER øreringe, og har været lettere berømt på min skole og arbejsplads, fordi jeg næsten altid har nogle forskellige på :høhø: Det gider jeg dog heller ikke lige nu hvor jeg går hjemme, så det er kun hvis vi skal ud :slight_smile:

Halskæder har jeg også mange af, men det er heller ikke noget jeg går med til hverdag. På et tidspunkt havde jeg 5 armbånd som altid sad på mit højre håndled, men de gik alle i stykker med kort mellemrum, og jeg har ikke fået taget mig sammen til at få sendt dem til rep.

Hvis der er nogen der går med mange smykker, så er det min svigermor. Hun har ringe på samtlige fingre (mange af dem er vildt store), nogle fingre mere end én ring. Så har hun ur på og på begge håndled har hun så mange armbånd, at de fylder godt og vel de første 7-8 cm af hendes håndled. Hun har også altid øreringe og halskæder på, meget gerne store og opsigtsvækkende. Brocher bruger hun også ofte. Jeg har aldrig set nogen med flere smykker på end hende.

Ja jeg har altid smykker på :slight_smile:
Min forlovelsesring, en anden ring jeg fik af peter for et par år tilbage (som snart bliver erstattet af en vielsesring :inlove:), en halskæde, øreringe, armbånd og mit armbåndsur :slight_smile:

Jeg har mit ur og min forlovelsesring på hver dag. Nogle gange har jeg halskæde og et armbånd på, men det er egentlig sjældent.

Når jeg nu om ikke så længe får en vielsesring, så regner jeg også med at bruge den hver dag.