"Går" med forpoterne på glasoverflader?

Jo, det er det nok… :slight_smile: Det var ikke så slemt i aftes. Bortset fra, at det umidelbart virker som om han trigges af at en af os går i seng :? Han var helt ok og rolig inden jeg lagde mig og læste, men lige så snart jeg lagde mig var han på krigsstien igen. -surrender Senere da Søren gik i seng diskuterede vi lidt, så gik ind og lagde mig på sofaen, og så var han fuldstændig rolig igen.
Jeg tror den kat er temmelig manipulerende… :?

Louise - Det tror jeg også at han er :wink: Jeg tror også at I har for vane at give ham opmærksomhed for ting han burde ignoreres for, for ikke at forstærke opførslen. (Men pyh, hvor er det svært at lade være nogen gange)

Lidt svært at ignorere en kat, der er ved at flænse en seng underneden…

Hmm… Jeg synes faktisk ikke han får opmærksomhed for negative ting. Kan være vi skal ignorere hans udbrud med at styrte frem og tilbage noget mere, men ellers gør han faktisk ikke noget forkert/irriterende bortset fra sine flip-ud om aftenen :slight_smile:

Tag hævn - væk ham hver gang han vil sove!!! :wink:

Tror du virkelig det hjælper? :stuck_out_tongue:

Okay… For at gøre sagen lidt mere mærkelig:

Igår tog Søren til Faaborg for at se fodbold, han var væk fra 17.30 til 2 om natten… I den tid havde Bølle ikke et eneste flip-ud. Men lige så snart Søren kom hjem, så begyndte han med at kratte under sengen og styrte rundt :?
Har han et eller andet macho/kontrol-halløj med Søren?? Eller er det fordi Søren måske reagerer anderledes end jeg gør?

[quote=Bølle-missen;252482]Okay… For at gøre sagen lidt mere mærkelig:

Igår tog Søren til Faaborg for at se fodbold, han var væk fra 17.30 til 2 om natten… I den tid havde Bølle ikke et eneste flip-ud. Men lige så snart Søren kom hjem, så begyndte han med at kratte under sengen og styrte rundt :?
Har han et eller andet macho/kontrol-halløj med Søren?? Eller er det fordi Søren måske reagerer anderledes end jeg gør?[/quote]

Louise, det lyder som de brydninger alle fædre og sønner skal igennem, for at sønnen udvikle sig til en selvstændig mand :wink: