Gave til 25-års jubilar

Min far har 25-års jubilæum på sit arbejde her den 20. juni - hva hva dælen skal jeg give mennesket?

Havde tænkt han bare skulle have en lille (ikke alt for dyr) ting, som måske kunne minde ham om dagen…

sidder lige og tænker: Et billede af min søster og jeg - tror ikke han har et nyt - ordentlig - billede af os udover fra da vi var små…

Da jeg læste trådens overskrift, tænkte jeg…det ved jeg lige. For jeg var til en kollegas 25-års jub. igår. Men et par Marguitite-øreringe vil din far nok ikke syntes om -høhø og det VAR hvad hun fik. Og hun blev SÅ glad [bigloony]
Men hvad med at give ham en tur ud at spise…eventuelt med en biograftur oveni.
Det ville da være hygsomt -thumbs
Brita -pote

Det er rigtigt… En tur ud at spise og noget andet kunne jo være en ide…

Jeg syntes om ideen med et billede af dig og din søster… [bigloony]

Som mand med 25-års jubilæum om 2 år ville jeg blive rørt til tårer hvis jeg fik et potræt billed af mine børn. (Vi har 5, og de er flyttet hjemmefra alle sammen). En middag og bio tur ville jeg glemme hurtigt derefter, mens billedet vil stå lang tid fremover på mit bord og minde mig om hvor meget jeg elsker mine unger… -forelsket
I denne digitale alder er der ikke mange der har nye billeder af deres børn. De liggre på PC og ikke på fotopapir stående i flot ramme…
You go girl…FOTO til din Far. -jegkrydser

jeg synes super om foto-ideen… den skal helt sikkert være en del af gaven… et super flot prof billede af dig og søs…

alternativt som et tillæg, så evt. accessories som han bruger meget… et smukt bælte hvis han bruger bælte, en smuk taske hvis han har en han bruger dagligt… og selvfølgelig en slags hvor du har mulighed for at sætte dit personlige præg på…

og så er der den slags småting som folk der bruger computere ofte mangler (usb pinde, bærbare harddiske og den slags) - nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad han arbejder med, men hvad med en smuk kuglepen med en sød hilsen til farmand ? … sådan en personlig en hvis han er til det??

Knus og -pote dask

Tak for jeres svar :slight_smile:

Jeg vil helt sikkert gerne have taget et billede - det koster bare 800kr :frowning: Jeg synes det er mange penge for et billede, så hvis nogen kender en dygtig og billig fotograf (omkring Århus) så sig endelig til…

Han arbejder som speditør på Bio Mar i Brande (fiske foder -brækkesig )

Min kusine har en veninde der er fotograf… skal jeg sætte dig i forbindelse med hende? (kusinen)

Det må du rigtig gerne :slight_smile:

Hvor er hun fra?

Som mand med 25-års jubilæum om 2 år ville jeg blive rørt til tårer hvis jeg fik et potræt billed af mine børn. (Vi har 5, og de er flyttet hjemmefra alle sammen). En middag og bio tur ville jeg glemme hurtigt derefter, mens billedet vil stå lang tid fremover på mit bord og minde mig om hvor meget jeg elsker mine unger… -forelsket
I denne digitale alder er der ikke mange der har nye billeder af deres børn. De liggre på PC og ikke på fotopapir stående i flot ramme…
You go girl…FOTO til din Far. -jegkrydser[/quote]

Kan kun være helt enig her, et billede af jer børn, uha så skal du se glæde og glædestårer -love -love

You go girl…FOTO til din Far. -jegkrydser[/quote]

Kan kun være helt enig her, et billede af jer børn, uha så skal du se glæde og glædestårer -love -love[/quote]

Ved bare han har snakket om det længe… og der er jo altså sket en del med os begge i løbet af de sidste 10 år (eller hvor længe siden det nu er han fik det seneste billede)… Jeg er 22 og min søster er 15

Hahaha nåååå jeg kunne da godt tænke mig der ikke sker de store forandringer mere nu GG

Nej nok ik nu - men gennem de sidste mange år, er der da nok sket lidt [bigloony]

Skal han så have bestilt kage??

Hint hint hahahaha

Må indrømme, at jeg ikke ved hvor meget og hvor lidt han gør ud af det…

Skal du have mit nummer til at give videre til kusinens veninde eller hvordan?

Hvor er hun fra?

Veninden er fra sjælland, men er tit i KBH.

Skal jeg forhøre mig vedr. pris gennem kusinen?

Må du gerne… Men er der ik langt fra København til Århus?

Jooo der er omtrent så langt som der plejer at være hahahha
Ej sorry… jeg er i rigtig drille humør.
Men er vi heldige skal hun herover alligevel?!?! :slight_smile:

Det skader hvert fald ik at høre :slight_smile:

haha

Du vender bare tilbage når du ved noget (gerne så hurtig som muligt) - skal helst bruge det den 23. nemlig :slight_smile:

Jep… jeg har allerede sat min kusine på sagen!